Korting 20% @ superskoda 08-01 t/m 11-01 2016

Ik heb ook getwijfeld (zelfs bij de aankoop), maar nu met de promo deze toch besteld. :)
Ga ik idd gebruiken voor de paraplu's en misschien een occasionele jas. Heb ook de omkeerbare mat, maar stoor me er gewoon aan dat de plu's dan los liggen in de koffer (OCD komt beetje naar boven dan)

Die handles ga ik mss ook nog plaatsen, maar dan ook waarschijnlijk van vriend Ali...
Hoeven voor mij dan ook geen vRS-versie te zijn uiteraard :jaja:

@Bart81 thx voor de link, ga ze daar even bestellen
Omgekeerd plaatsen als ze eruit komen? :arghh: Ik zie het wel als ze aangekomen zijn

@Disaster-Master welke schaalmodellen heb je gekocht? Ik ben op zoek naar een replica van de mijne (dus een Black Magic Metallic OIII Combi), maar afgezien van bij SuperSkoda (en tegen een wel heeeel hoge prijs), vind ik hem nergens :banghead:
Ook al gekeken bij Abrex zelf: daar hebben ze hem wel (dacht ik), maar ze geven geen verzendkosten op en antwoorden ook niet op mails... *zucht*
Ehh. Huh? ;)
Ik heb geen schaalmodel gekocht hoor


Oooo zie het al. Mijn quote was niet geheel duidelijk; nee dat schaalmodel en die sleutel cover heb ik niet bested. Heb er ovigens wel een keer naar gekeken maar ik vond ze er niet mooi uit zien qua afwerking zo op het plaatje
 
Laatst bewerkt:

fonzamundo

Forumguru
Ok geen probleem

Sleutelcover geb ik ook van bij Ali. Heb dat honeycomb patroon zwart met rood randje. Goede pasvorm en kost geen dr*
 
Dan past dit er ook mooi bij natuurlijk;
http://www.ebay.ie/itm/SKODA-keyrin...CTAVIA-YETI-VRS-FABIA-RAPID-TSI-/400648809823


Edit.. mmm nee. toch maar deze voor 8 euro..
_vyr_171-1024x768.jpg



Hier te krijgen;
http://audi-acc.com/index.php?route=product/product&product_id=294
 
Laatst bewerkt:
Mijn SuperSkoda order is binnen gekomen afgelopen week. Vanmiddag alles geplaatst :)

Mat grijze wielbout covers vervangen voor zwarte. Leek mij wel zo netjes. Ik heb nog getwijfeld over hoog glans of niet maar uiteindelijk mat zwart genomen.

IMG_0309.JPG


Ook heb ik de twee motorkap veren besteld.
Dit is wel een mooie upgrade. Ik ben ze gewend op het werk van de VW tourans. Moet zeggen dat die wel wat soepeler lopen en ook vanaf 2/3e de motorkap omhoog duwen. Dat doen deze veren niet. Ze lijken wat stroever te lopen en de motorkap blijft staan waar je hem los laat behalve op het laatste stuk. Dan gaat hij wel verder omhoog. Verder is het wel een nette accessoire en ben ik wel tevreden :)

IMG_0312.JPG

Rechter kant;
IMG_0313.JPG


Ook had ik de isolatie mat besteld voor de motorkap. Maakt het wel mooi af. Of het voor het geluid veel scheelt weet ik niet haha. Heb er nog niet mee gereden :) maar het oogt wel strak iig! IMG_0314.JPG

Verder de portieren nog opgeleukt voor en achgter met RVS octavia badges in de deuren. Dat geeft toch wel een chique uitstraling.. IMG_0315.JPG

En dan kunnen de stoelen uiteraard niet achter blijven.. IMG_0316.JPG

En bij de bestuurders kant uiteraard een met een mooie uitsparing.. IMG_0317.JPG
 

Rallye

Forumguru
Ben nieuwsgierig of de demping onder de motorkap iets uitmaakt voor het geluid. Wil je dat laten weten?
 

Planqgas

Actief lid
Van de week de spullen binnen gekregen. Keurige en snelle levering.
Alleen.... Nu die Skoda nog

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
 

bert44

Senior Member
:thumbsup: Die isolatiemat voor de moterkap
Waar heb je die vandaan :pieker:

Ik zoek hem nl voor mijn citigo maar kan hem niet vinden :arghh:
 
Geen idee of die voor de citigo beschikbaar is. Maar anders even shoppen bij de VW up. Kan me voorstellen dat ze hem voor de diesels wel beschikbaar hebben. En die zal dan vast ook wel voor je citigo passen.

Ik heb de mijne bij superskoda vandaan.

Ik heb er daarstraks mee gereden.
Moeilijk te zeggen of hij stiller is geworden. Denk dat het weinig tot minimaal scheelt. Maar voor de afwerking wel mooier.


Edit;
Heb even online in de ETKA catalogus gekeken en ook bij VW staat deze niet in de onderdelen catalogus..
Dus ik denk dat ie voor de up/mii/citigo niet bestaat..
 
Laatst bewerkt:

FunkyMarky

Nieuw lid
Iemand enig idee of er nog een kortingsactie komt bij Superskoda en/of Milotec?

Ik wil een paar dingen gaan bestellen maar ben ook zuinig...:maakmegek:
 
Bovenaan Onderaan