Korting 20% @ superskoda 08-01 t/m 11-01 2016

andrehj

Forumguru
Voor wie nog wat wil bestellen: T/m 24 oktober is er weer een actie:
akce1410.jpg
 
Is er eigenlijk iemand die met zo'n neus-sok rijd ?
Gaat toch allemaal vuil onder die rand zitten welke dan ook je lak gaat beschadigen ?

Neem nou een smartphone en screensticker als voorbeeld. Dat randje zit altijd helemaal onder stof en vuiligheid..

o3-hdbra-sml.jpg
 

CDK

Forumguru
Als je die al gebruikt dan moet je die er uiteraard niet permanent op laten zitten.
De tuningboy's plakken hun hele auto af met tape als ze naar een meeting gaan tegen de steenslag, maar dit is ook een optie. Alleen zal je wel regelmatig wat krasjes weg moeten polijsten ;)
 

Rostratus

Nieuw lid
Ideaal!
Heb juist ook maar een rubberen mattenset, middentunnelafdekking, wielboutdoppen voor slotbouten en dat dingetje voor in het stuur besteld. Was daar eens benieuwd naar :-)
 

Spinal

Forumguru
Zwarte grill met het nieuwe logo er al op besteld. En al in de juiste kleur gespoten. Deze wilde ik al een tijdje maar zat te wachten op de 20% actie :D
 

Rallye

Forumguru
Ik ga denk ik toch de spiegel-LED's bestellen. Die gele instaplichten vind ik niet mooi. Wellicht vraag ik de garage om ze te monteren.
 
Ja maar die vind ik best duur. Wel handig zon hele 1 op 1 swap voor de unit. Maar waarom niet gewoon ee led lampje erin? Is toch gewoon 5w5 en die zijn een euro of 8 voor een fatsoenlijke
 

Planqgas

Actief lid
Is er eigenlijk iemand die met zo'n neus-sok rijd ?
Gaat toch allemaal vuil onder die rand zitten welke dan ook je lak gaat beschadigen ?

Neem nou een smartphone en screensticker als voorbeeld. Dat randje zit altijd helemaal onder stof en vuiligheid..

o3-hdbra-sml.jpg
Wist nog dat een collega hem heeft gehad. Ik heb het hem even gevraagd. Dit was zijn reactie:

"Een keer door de regen rijden en er zit al fijn zand en vuil in. Tijdens het rijden beweegt het natuurlijk altijd iets door rij wind waardoor je binnen de kortste keren al kleine krasjes krijgt.

Z'n hoes is echt bagger, zonde geld."
 

Spinal

Forumguru
Ik ga denk ik toch de spiegel-LED's bestellen. Die gele instaplichten vind ik niet mooi. Wellicht vraag ik de garage om ze te monteren.

Ik heb op YouTube een filmpje gezien hoe die lampjes moet vervangen, dat valt nog niet mee. De hele spiegel moet zowat uit elkaar om daar bij te komen. Maar het ziet er wel heel mooi uit
 
Wist nog dat een collega hem heeft gehad. Ik heb het hem even gevraagd. Dit was zijn reactie:

"Een keer door de regen rijden en er zit al fijn zand en vuil in. Tijdens het rijden beweegt het natuurlijk altijd iets door rij wind waardoor je binnen de kortste keren al kleine krasjes krijgt.

Z'n hoes is echt bagger, zonde geld."
Ik was ook niet van plan m te kopen; ik dacht al dat het niet zo'n beste gadget zou zijn..
 

B.Stuurder

Forumguru
Die lampjes in de spiegel hebben een ander "lampglas" dan de originele, waardoor de spreiding van het LED licht beter is en je een groter gebied onder de spiegel belicht.
 

Rallye

Forumguru
Die lampjes in de spiegel hebben een ander "lampglas" dan de originele, waardoor de spreiding van het LED licht beter is en je een groter gebied onder de spiegel belicht.
Dat is inderdaad nog een nadeel van de standaard lampjes: ze beschijnen vooral het deel van de deur onder de spiegel, omdat de deur daar iets naar buiten komt.
 
Bovenaan Onderaan