Kofferverlichting

Blackokkie2

Forumguru
Zit de binnenverlichting van een O2 pre-facelift op canbus of niet? Dan zou ik dus 2 festoons(= die buislampjes?) plus 2 van die steeklampjes nodig zijn. Kost dat?
 
is afhankelijk van de afmeting van het buislampje.
En de plaats van het lampje ivm de breedte.

Alles is op behalve de w5w maandag ga ik weer nieuwe bestellen en hoor dan graag wie er interesse heeft dat ik ineens kan uitleveren evt.

Bij een bestelling krijg je de w5w van mij;)
 

EdK

Forumguru
Heb je geen Forum kortingen ?
Avatar naam met forum opgeven en bijvoorbeeld standaard 20% korting op levering?
Voor jou makkelijk te controleren of avatar naam klopt bij bestelling door hier een PB te sturen dan naar de persoon of bestelling klopt.
 

Pendragon

Forumguru
Goed idee EdK! En dan ga ik ook eens wat lampjes bestellen. Zijn er in het interieur wel lampjes die op de canbus zitten? Misschien kan klitmp3 een setje van lampjes maken van bijvoorbeeld voor een Superb?
 

EdK

Forumguru
Zijn er in het interieur wel lampjes die op de canbus zitten?

In theorie is al je verlichting IN de wagen canbus vrij , en de lampen die met de verkeers veiligheid buitenom te maken hebben worden gecontroleerd door de canbus en heb je dus de canbus leds of weerstanden bij nodig.

Heel makkelijk te testen is trek desbetreffende lamp los en kijk in je maxidot / dashboard of er een melding is of lampje brand
 

Pendragon

Forumguru
Goede tip! Ik ga de interieurverlichting maar ergens in het najaar doen. Eigenlijk was ik al klaar voor dit jaar, maar dit zijn maar kleine dingetjes die nog wel kunnen :)
 

Joske

Forumguru
Ja.. met een kleine korting voor de forumleden (en verzending naar België ook aub :D ) ben ik ook wel geïnteresseerd ;)
 

Blackokkie2

Forumguru
Welke maat zijn die buislampjes in de Octavia eigenlijk?(anders moet ik weer helemaal naar de auto lopen en het is mijn laatste vakantiedag:()
 

M1K3RsZ

Actief lid
Heb je geen Forum kortingen ?
Avatar naam met forum opgeven en bijvoorbeeld standaard 20% korting op levering?
Voor jou makkelijk te controleren of avatar naam klopt bij bestelling door hier een PB te sturen dan naar de persoon of bestelling klopt.
20% korting vind ik zelf wel en hele hoge korting! dat is wel heel veel wat je ineens vraagt, EdK
Die dingen kosten niet zoveel joh!
 

turboturbo

Forumguru
......ga nou eerst maar eens een offerte opvragen voor een paar lampjes die je wilt (ipv alvast om korting te vragen) Want dan ga je zien dat korting niet nodig is; @klitmp3 is daar veel te goedkoop voor.
 

EdK

Forumguru
altijd hoog inzetten !
Maar jullie gaan je eigen korting meteen al weer terug geven.
Las ergens in de berichten hier dat ze maar een drol kosten die LED's
Maw blijkbaar zit er een hoge winstmarge op !!??
 

turboturbo

Forumguru
Precies, exact mijn punt. En klitmp3 lijkt niet in die waanzin mee te gaan. Of het is ontzettende rommel, maar dat kan je pas weten als je het geprobeerd hebt... en dan vind ik die paar euro geen risico gelopen.
 

zefke

Lid
Ziet er inderdaad heel goed uit die LED's.

Ik sta te kijken naar die binnenverlichting aan de zijkanten, bij welke uitvoeringen zijn die aanwezig?
 

Kiswum

Forumguru
Hmm, een onderwerp om in de gaten te houden voor als ik al mijn verlichting ga vervangen.
 

Joske

Forumguru
Wat een Verschil!!!

Echt bedankt KlitMP3
Mensen ik zou ze ook maar bestellen bij VDGLedverlichting want het is het echt waard!!!!
Mag ik vragen wat het kostenplaatje hiervan was? Vooral het ledje in koffer interesseert me nogal ;)
 

Joske

Forumguru
ik heb voor de interieur lampjes 2€ ps betaald en w5w geloof ik 1,5€
Bedankt voor het delen! :) is wel bijzonder weinig.. Had destijds (zie topicstart) langs geweest bij winkel en daar was het 18 euro voor 2 stuks. Er zal toch wel kwaliteitsverschil moeten zijn, kan toch niet anders? :pieker:
 

Kiswum

Forumguru
Voor die prijs wil ik het wel proberen hoor, als het niets is dan ben ik het geld voor 2 patatjes kwijt geraakt ;)
 
Bovenaan Onderaan