Kofferverlichting

M1K3RsZ

Actief lid
Ah Top dankjewel, heb hem vandaag gelijk besteld bij de dealer want daar ben ik ook weer ff langs geweest, volgende week gaan ze me gasklephuis maar eens ff reinigen, had eerst al een kapotte bobine , die is vervangen maar nog steeds als de motor warm is begind hij te stotteren en houd hij in. Heb zelf aangegeven dat het dat waarschijnlijk is en hun zullen gelijk alles even na checken ;)
 

M1K3RsZ

Actief lid
Trouwens, ik heb de lampjes van je ontvangen!!!! Echt helemaal top!! Bedankt! Is echt een hele verandering!! toen ik ze erin zette was ik alleen me telefoon vergeten dus zal morgen eens even een paar kiekjes schieten!!
Ben er echt zo blij mee!!! Nog bedankt!!
 
Kom je te kort pm je me maar ff grinnnnn

Maaruh gasklephuis reinigen lekker zelf doen 20min werk en is alles top zou het zeker even doen.
Kan evt wel ff helpen hoor zo gebeurd.
 

M1K3RsZ

Actief lid
Wat een Verschil!!!

Echt bedankt KlitMP3
Mensen ik zou ze ook maar bestellen bij VDGLedverlichting want het is het echt waard!!!!
 

Bijlagen

  • IMG_1386.JPG
    IMG_1386.JPG
    1,4 MB · Weergaven: 77
  • IMG_1387.JPG
    IMG_1387.JPG
    1,3 MB · Weergaven: 73
  • IMG_1388.JPG
    IMG_1388.JPG
    1,6 MB · Weergaven: 72
  • IMG_1385.JPG
    IMG_1385.JPG
    1,8 MB · Weergaven: 75
  • IMG_1389.JPG
    IMG_1389.JPG
    1,3 MB · Weergaven: 73
  • IMG_1390.JPG
    IMG_1390.JPG
    1,3 MB · Weergaven: 71

Cordoba

Forumguru
Verschillende types, maar welke type is het nu?
Ik heb zelf mijn stadlichten eerst vervangen door gewone LED-lampjes, maar vond de lichtopbrengst tegenvallen. Daarom deze vervangen door SMD-Led's en dat geeft behoorlijk meer licht. Bij de foto's van Mike valt mij op dat ze flink wat licht lijken te geven, maar er zijn meer types dan alleen gewone en SMD-LED's.
 

Cordoba

Forumguru
zo te zien meervoudige SMD-Led's? Wat is het verbruik van deze lampjes?
De oorspronkelijke 5W5 gloeilampjes zijn 5 Watt, de gewone LED's slechts 1 Watt en nu heb ik er 2 Watt SMD-LED inzitten.
 
Joh....ik heb veel meer soorten in gebruik, deze zijn smd 3020
Ook div festoons.

Maar ook met en zonder canbus.

En wat betreft de binnen verlichting geen probleem.
En ledstrip in warm en koud wit pvc ip65.

Vraag maar raak voor een knaak.
 
Bovenaan Onderaan