Kofferruimte Kodiaq

maik1

Forumguru
Ik vind de kleur in het echt veel mooier en je kunt hem niet beoordelen op een plaatje.
Vrijwel elke dealer heeft een Kodiaq (of ander model) in Lava Blue staan.
Is afhankelijk van lichtomstandigheden, weertype en binnen of buiten hoe je de kleur ervaart.

Ik weet niet of deze zinsnede als reaktie op mijn bericht was, maar voor de zekerheid, en zoals ik al schreef, heb ik de kleur daarna ook in het echt gezien, zowel in de showroom als buiten in het wild (je gaat er dan toch op letten he). Alleen fris gewassen en met knallende zon erop vind ik de kleur wel mooi, maar zo'n beetje alle lava blue auto's die ik tegenkom zijn blijkbaar niet net gewassen en de zon is er ook vaak niet. Dan vind ik het veel te donker en dat Hyundai pony groen ertussen vind ik dan ook maar zozo :cheer:. Als de kleur in het echt zo was zoals hij overkomt in de review van autogefuhl dan had ik hem denk ik wel zo besteld.
En nu mag iedereen met een lava blue kleur weer gaan reageren :laugh:
 

Bakkertje

Forumguru
Ik heb een lava blue Superb gehad en eigenlijk nooit een seconde spijt gehad van die kleurkeuze (gemaakt door mevrouw Bakkertje overigens maar dat terzijde).
Het ligt er wel erg aan op welke auto je de kleur ziet en op een Kodiaq vind ik het dan weer minder geslaagd.. Voor de Kodiaq vind ik bijvoorbeeld magneto brown erg mooi.
 

Japanese Power

Donateur
Mijn reactie was geen reactie op jouw reactie hoor @maik1 Eerder een constatering.
In basis had ik nl. ook een Lava Blue op offerte, maar bij nader inzien toch niet gedaan omdat ik hem in het donker niet zo sprankelend vond als in de volle zon. Uiteindelijk Moon White gekozen. Dit weekend misschien even kijken, hij is vanmiddag afgeladen bij de dealer ;)
 

ChristiaanE

Actief lid
Beetje lang geleden laatste bericht hier, maar mijn vraag leek mij hier wel op de juiste plaats:

Is er veel verschil tussen de kofferbak maten van de 5 en 7 zitter?
Ik heb de 7 zitter, maar wil er graag een rubberen mat achterin leggen. Op de websites staat overal dat die compatibel is met de 5 zitter.

Er zal dus wel maatverschil zijn, maar hebben jullie ideeën wat de handigste oplossing is?
- Kopen en op maat snijden?
- Ander type mat kopen?
- Ergens anders wel beschikbaar?
 

ChristiaanE

Actief lid
Super snelle reactie, dank!

Mooie oplossing, maar dan rij jij altijd met 7 stoelen 'omhoog' / in gebruik? Ik rij eigenlijk altijd met zoveel mogelijk kofferruimte en zo nu en dan die extra stoelen in gebruik. Voor de hele kofferruimte zou ik dus een makkelijk schoon te houden mat willen hebben!
 
Bovenaan Onderaan