Kofferruimte Kodiaq

Marxus

Nieuw lid
Hallo allemaal,
Ik rij op dit moment een mitsibushi outlander 7 persoons, als volgende auto heb ik interesse in de Kodiaq.

Ik heb wat rondgestruind op internet, maar kan er niet achterkomen of de Kodiaq groter is dan de Outlander.
En hoeveel liter bagageruimte er beschikbaar is bij 6 en/of 7 stoelen overeind.

Kunnen jullie mij hier meer over vertellen?
Alvast bedankt!
 

Japanese Power

Donateur
Weinig mis met een Outlander PHEV. Maar de subsidieregeling is vanaf begin al fout geweest. Typisch NL. Goed dat nu alles gelijk is getrokken, op elektrisch na dan. Meerdere keren met de PHEV op stap geweest, was geen straf. Model 2012 mist alleen wel imago. Dat is na de facelift een stuk verbeterd. De overstap naar een evt. Kodiaq is een verandering maar geen spectaculaire. Ik wens je succes met je reken-en speurwerk.
 

Bakboord1

Forumguru
Een kodiaq is ook geen beauty als je het mij vraagt. Gewoon een lomp grote auto hoewel ie niet eens zo heel lang is. Vind een outlander zeker niet minder mooi in de juiste kleur.
 

marang73

Forumguru
Kodiaq is gewoon een lelijke bak laten we eerlijk zijn ... dat is ook de reden dat zoveel mensen naar hem kijken op de weg denk ik
 

EdK

Forumguru
Tsja tis net als met vrouwen.
Als ik er één met een kippekontje zie lopen dan denk ik Brrrrrrrr
Maar als er daarna één langsloopt met een mooi gevormde kont dan is het Lekkerrrrrrrrrr

Ach en dat is met wagens uiteindelijk net zo...... dan is t gatverrrrrr of Mooiiiiiiiiiiiiiiii :pieker::cheers:
 

CDK

Forumguru
Kodiaq is gewoon een lelijke bak laten we eerlijk zijn ... dat is ook de reden dat zoveel mensen naar hem kijken op de weg denk ik
Smaken verschillen, ook ik krijg nog steeds veel positieve opmerkingen, soms ook met een plagende draai dat het jammer is dat er een Skoda logo op zit :D Iedereen die het een lelijk hok vind respecteer ik, smaken verschillen nu eenmaal. Persoonlijk vind ik de Q7 de enige SUV uit de VAG groep die ik mooier vind als de Kodiaq, maar die past niet binnen mijn budget :greedy:
 

Bakboord1

Forumguru
Het is een imposante auto die zeker aantrekkelijk is maar qua looks prefereer ik de Tiguan.
Omdat je m nog altijd bijna nooit tegenkomt is het idd een nekkendraaier.
Over een ruime maand mag ik mijn auto bestellen en hopelijk kan mijn leasemij iets betekenen om de kodiaq uiterlijk april/mei 2018 te leveren. Zoniet dan wordt het de tiguan.
 

Marxus

Nieuw lid
Het is een imposante auto die zeker aantrekkelijk is maar qua looks prefereer ik de Tiguan.
Omdat je m nog altijd bijna nooit tegenkomt is het idd een nekkendraaier.
Over een ruime maand mag ik mijn auto bestellen en hopelijk kan mijn leasemij iets betekenen om de kodiaq uiterlijk april/mei 2018 te leveren. Zoniet dan wordt het de tiguan.

Tiguan is ook een mooie auto, maar te klein voor mij.
Wij hebben 4 kinderen, dus simpelweg: minder keuze!
Ik twijfel nog tussen een paar verschillende auto's.
Het mooiste zou zijn als hij net iets groter is dan de outlander.
 

s-line

Forumguru
Smaken verschillen, ook ik krijg nog steeds veel positieve opmerkingen, soms ook met een plagende draai dat het jammer is dat er een Skoda logo op zit :D Iedereen die het een lelijk hok vind respecteer ik, smaken verschillen nu eenmaal. Persoonlijk vind ik de Q7 de enige SUV uit de VAG groep die ik mooier vind als de Kodiaq, maar die past niet binnen mijn budget :greedy:
Na alles wat jij erin gaat steken kom je aardig in de buurt van een mooie Q7.
 

RonaldSkodiaq

Donateur
Nu we het over maten van de Kodiaq hebben; ik heb de 7 zitter besteld met leren stoelen dus de optie dat de rechter stoel plat kan, kan ik niet kiezen. Ik ben 1,75 m kort dus mijn vraag is; hoeveel cm lengte (brede plank) kan in vervoeren met alle achterstoelen plat tot aan de bestuurdersstoel zodat ik met mijn lengte nog net achter het stuur kan kruipen en, wat is de lengte die ik kan vervoeren (smalle plank) als de bijrijdersstoel en leuning helemaal in de voorste stand staat?
 
Bovenaan Onderaan