Kofferklep achterlichten.......ik moet en zal weten hoe het zit...

JeroenDr

Nieuw lid
Ik heb het gedacht dat de standaard achterlichten gewoon rood zijn en de led kristal toestanden kersenrood , ik rij veel op de Antwerpse ring en was me opgevallen

Kan iemand bevestigen of de standaard achterlichten (van active of ambition) anders van kleur zijn dan de achterlichten van de style (met doorlopende verlichting kofferklep)? Ik heb zelf een ambition en zou graag doorlopende verlichting hebben in de kofferklep. Maar als je alle 4 de lichtunits gaat vervangen dan loopt dit al richting de 400 € en dat vind ik wel erg veel. De kofferklep units kosten zo'n 60 € per stuk dus dat gaat nog wel. Of weet iemand nog een adresje waar ik de gehele set voor ca 200 € kan aanschaffen zoals Spycimo schreef?
 
Doorlopende verlichting Is idd anders van kleur, daar Is het rood dieper van kleur.. Ik heb mijn units bij BM Parts vandaan.. Zag dat ze ze daar momenteel ook weer op voorraad hebben, effe mailen naar die gasten om te vragen om een mooi prijsje rond de 200 voor alles gaan ze we akkoord mee hoor.. Suuc6 in ieder geval en stuur nog effe een foto als je klaar bent :thumbsup:
 

JeroenDr

Nieuw lid
Doorlopende verlichting Is idd anders van kleur, daar Is het rood dieper van kleur.. Ik heb mijn units bij BM Parts vandaan.. Zag dat ze ze daar momenteel ook weer op voorraad hebben, effe mailen naar die gasten om te vragen om een mooi prijsje rond de 200 voor alles gaan ze we akkoord mee hoor.. Suuc6 in ieder geval en stuur nog effe een foto als je klaar bent :thumbsup:
Wat had je verder nog nodig om de kofferklepunits aan te sluiten? Kun je makkelijk bij de bedrading van de kentekenverlichting? Is dit gewone draad die je makkelijk kan aftakken of van die speciale flatcable? Heb je nog speciale connectors nodig voor de kofferbakunits? Alvast bedankt voor je reactie
 

ugeken

Lid
Ik heb een style maar bij mij branden de lichten op koffer ook niet ?

Style PFL = doorlopend
Style FL = niet doorlopend, eigenlijk zijn de lichtblokken een achteruitgang als je geen matrix kiest. Vooraan minder fancy knipperlichten, achteraan de lichtblokken die vroeger op de ambition zaten.
 

Gizzie

Nieuw lid
Even een oude post nieuw leven inblazen. Ik heb een Clever+ (Style dus) zonder Matrix. Mijn lichten lopen ook niet door heb ik gemerk. Wel zuur. Iemand enig idee hoe ik dit in orde kan brengen?
 
Bovenaan Onderaan