Kodiaq vragen en weetjes

Roger_Laureys

Nieuw lid
Die voorruitverwarming folie, dempt die GPS ontvangst erg (a la de franse auto's jaren geleden)?
Als je een verwarmde voorruit hebt, werkt de ontvanger/zender van Telepeage (automatisch tolsysteem Frankrijk) niet. De folie blokt het signaal af. Ik moet dus mijn Telepeage-bakje uit het geopende zijraam houden. Wel vervelend
 

EdK

Forumguru
En heb je dat telepeage geval al eens achter de binnenspiegel geplaatst ?
dus tussen spiegel en raam op die plek ? want dat deel is vaak vrijgehouden voor dit soort apparaten en hun signaal
 

Canon-Eye

Forumguru
Dat kun je ook buiten Frankrijk controleren zodra de auto een keer beslagen of aangevroren voor de deur staat: verarming aan en kijken waar hij wel of niet opdroogt of ontdooit.
Gelukkig hebben ze in Noorwegen een beter systeem - werkt gewoon op het kenteken.
 

elsinga

Forumguru
Hmmm.... een Kodiaq Scout... Dat klinkt ook interessant! Ben alleen wel benieuwd wat 'ie meer te bieden heeft (buiten de Rough Roads package) dan een gewone beer. Daar staat weinig over in het persbericht...
 

FTAS

Lid
Valt anderen het ook op dat het stuur zo droog aanvoelt? Ik had verwacht dat dit nieuwigheid is, maar na bijna 10k op de teller lijkt dit dus niet zo te zijn. Vooral mijn vrouw heeft er veel last van. Op zich oke, dan wil ze niet meer de hele tijd aan het stuur als we samen op pad zijn :D
 

DeNnZ

Forumguru
Weetje; De Kodiaq is ook prima bruikbaar als camera dolly =)

21366939_1484597881628402_3740308410136073031_o.jpg



En voor de geïnteresseerden (en omdat we gewoon wel trots zijn :tongue: ) is de uiteindelijke video die we gemaakt hebben hier te bekijken:
 

EdK

Forumguru
tsja om een tonnetje of 6 te kunnen bieden kom ik dan toch een tonnetje of 6 tekort.....:pardon:
 

Canon-Eye

Forumguru
de uiteindelijke video die we gemaakt hebben
Aardig pandje. Goed idee ook wel, vlot uitgewerkt - maar één verzoek: stop alsjeblieft met die out-of-focus overgangen.
Telkens bekruipt me de vrees dat zich een plotselinge oogafwijking manifesteert...

Doe desnoods een snelle fade-out / fade-in via zwart, maar wees daar toch ook zuinig mee bij korte scenes want het maakt 't geheel wel erg druk.
 
Iemand bekend met het feit dat het openen en sluiten van de achterklep niet meer zou werken als je een trekhaak laat monteren?
 
Bovenaan Onderaan