Kodiaq vragen en weetjes

CharlesTucker

Forumguru
0730 van huis naar gorinchem
1800/1830 weer idbv huis
Dan rij je altijd een flink stuk achter mij aan, van knooppunt Ridderkerk tot afslag Gorinchen (ik rij de A15, vanaf Zuidplein, via knooppunt Deil en de A2 naar Zaltbommel). Maar ik ben altijd wel zo'n beetje anderhalf uur eerder, dus we zullen elkaar weinig zien.
 

Ehot

Lid
Ik rij de Kodiaq al ruim een jaar en nog steeds stap ik elke dag met plezier in (ook regio rotterdam ):)

De sonniboy shades zijn vandaag binnen gekomen, dus vanavond gelijk monteren....kan geen kwaad met deze temperaturen
 
Laatst bewerkt:

robvv

Senior Member
De vanaf-prijs is nu hoger voor de Kodiaq dan voor de Superb.
Vorig jaar niet. Weet iemand waarom ?
 

wdejong32

Actief lid
de kodiaq was er iid vanaf 29000 euro vorig jaar maar toen ik de mijne bestelde in sept 2017 kwam er al 1000 euro bij door de nieuwe belasting maatregels van 2018 , daarna kwam de karoq die maar 1000 euro goekoper was dan de kodiaq , toen heeft skoda de 125 pk motor er uit gehaald en de basis uitvoering ook waardoor de vanafprijs van de kodiaq omhoog geschoten is ,
ik heb de mijne net nog eens geconfigureerd en de rijklaarprijs in nu ca 1800 euro meer dan toen ik hem besteld heb
 

wdejong32

Actief lid
idd , maar dat is de derden dat de vanafprijs nu zo`n stuk hoger is geworden
ik ben blij dat ik hem vorig jaar besteld heb met een jaar levertijd en op naamstelling 2019 :yeah:
is en blijft een heerlijke wagen al heb ik hem nog niet , ik rij nu een Volvo V60 met veeeel minder ruimte en mijn kids kunnen niet wachten op de nieuwe kodiaq;)
 

robvv

Senior Member
Op zich dan wel logisch dat ze met een Kodiaq Laurin en Klement komen.
Voor de eigenaren van een Kodiaq L&K: is het de prijs waard ?
 

RonaldSkodiaq

Donateur
Dat klopt. Heb nu ook de meeste andere landen erop gezet en het hele columbus systeem is opnieuw opgestart met de mededeling, software update. Misschien is er nog iets veranderd maar nog niks ontdekt. Heb nu 9Gb aan data gedownload via mn simkaart die in de Kodiaq zit maar zal ook wel via WiFi werken verwacht ik.
 
Bovenaan Onderaan