Kodiaq vragen en weetjes

Zitten standaard in het piepschuim waar je reservewiel in ligt. Of je moet geen reservewiel hebben gekozen dan weet het ik ook niet :pieker:
Heb style bns dus daar zit reservewiel in, waar daarin weer het Canton systeem zit. Vooralsnog wacht ik even kan altijd later nog die fixeer dingen kopen.

Wel petje af hoeveel informatie hier wordt gedeeld op het forum (en snel)... Had hiervoor een Opel maar daar was niet veel forum:shutup:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

907

Senior Member
Style bns heeft een Canton geluidssyteem met subwoofer. Die zit in de vrijeruimte van t thuiskomertje (of je die nu wilt of niet). En bij mij zit daarnaast die bagagesteun. Erg handig!
 

peterhuppertz

Forumguru
In mijn huidige Octavia zie ik ook verschillende onderdelen waar een Audi en VW logo op staan en geen Skoda. Ben benieuwd of dit geintje met de motor ook voor andere modellen geldt
Als ik het asbakje uit mijn Rover 600 haalde om het te legen en schoon te maken, las ik onderop "Honda".

De 600 was natuurlijk gewoon voor 50% een Honda Accord.
 

Japanese Power

Donateur
Kennelijk werkt dat voor liefhebbers-auto's anders. :)
Kan kloppen. Saab Club Nederland is bv. heel actief. Maar het Toyota Hybride Forum is een stoffig clubje aan het worden. De City Bug Club bestaat niet meer en ook de Yaris Club is afgelopen maand ter ziele gegaan. En zo zijn er vast wel meer te noemen...
 

peterhuppertz

Forumguru
het Toyota Hybride Forum is een stoffig clubje aan het worden.

Tsja.
1. Heel spannende auto's zijn het niet. Mijn vrouw had er eentje. Gaap.
2. Er gaat ook nooit wat mis met die dingen. Wij hebben zo af en toe nog reden om te zeuren... nokkenaskettingspanners, rijwindgeluiden, olieschraapveren... daar heb je met een Toyota geen aanleiding toe. Dan slaat de verveling al snel toe.

Dus wat kan je op zo'n forum nog vertellen?
Ik zie de meest boeiende topics al voor me. "Hoe krijg ik de kauwgom in het asbakje voor de achterpassagiers in de middenconsole eruit?"

:deuk:
 

maik1

Forumguru
Het opel speedster forum is gelukkig nog alive and kicking well :jaja:
Maar inderdaad ook een liefhebbersauto, waar veel mee gemod wordt en alles wordt gedeeld, heel fijn.
Twee leden hebben op een gegeven moment ook maar de motor ECU gekraakt, geen enkele tuner kon dat destijds, en sindsdien rijden er heel wat speedsters rond in Europa met hun software (een heel software pakket met interface software waar je zelf je mappings mee kan aanpassen). Goud waard dus, een goed forum :thumbsup:
 

jvdb72

Nieuw lid
Het opel speedster forum is gelukkig nog alive and kicking well :jaja:
Maar inderdaad ook een liefhebbersauto, waar veel mee gemod wordt en alles wordt gedeeld, heel fijn.
Twee leden hebben op een gegeven moment ook maar de motor ECU gekraakt, geen enkele tuner kon dat destijds, en sindsdien rijden er heel wat speedsters rond in Europa met hun software (een heel software pakket met interface software waar je zelf je mappings mee kan aanpassen). Goud waard dus, een goed forum :thumbsup:
De Opel Speedster staat nog altijd op m'n verlanglijstje als hobby-auto... Ik ga dat forum ook 'ns opzoeken.
 
Bovenaan Onderaan