Kodiaq vragen en weetjes

Japanese Power

Donateur
Nieuwe Kodiaq Business Prijslijst m.i.v. 1 maart 2018. Heb nog niet gekeken wat er gewijzigd is.
Net gepost zeker in de kennisbank?
Nog niet zichtbaar, eerst moeten de heren mod's er hun stempel nog even opzetten.
Op de site van Skoda is de prijslijst nl. nog per 01-01-2018.
 
Weet iemand misschien wat de betekenis is van de tekst "off" op de rechter schakelpeddel aan het stuur? Ik kan daar niets over vinden in het instructieboekje. Bedankt alvast voor het meedenken.
 

Canon-Eye

Forumguru
Zo werkt het in m'n Mercedes Sprinter buurtbus ook: die kun je manueel schakelen, maar als je in de hoogste versnelling nogmaals "opschakelt" (tikje naar rechts in dit geval) dan gaat hij weer over op automatisch.
 

907

Senior Member
Klopt kort tegen de + duwen is handmodus 1 versnelling omhoog (ook als nog op automaat stond). Iets langer vast houden is terug naar automaat.

Gebruik ik als ik rustig van huis uit slingerend door de 30km buurt rijdt. Koud schakelt ie namelijk de eerste keer pas 2500t/m over naar D2
 

CBreedijk

Donateur
En @CBreedijk hoe bevalt je virtual cockpit?

Hoi

Ik ben wel een gadget liefhebber dus wilde de VC gelijk hebben zodra ik m zag.

Afgelopen zaterdag bij Matze geweest.
Alles is goed verlopen maar helaas niet alles afgerond. Ik heb nog geen navi beeld on de VC. De hoofdreden was de navi toevoeging.
Ik zal nog een keer terug moeten.
Er moet nog een firmware update gedaan worden en dan nog wat codeer-zaken.
Ik moest eigenlijk al om 1200 uur weg en ging uiteindelijk pas om 1300 weg (eerder vertrekken kon ook niet vanwege inlezen VC in t systeem).
Op risico van een echtscheiding (vrouw was NIET blij dat ik (te) laat thuis was)

Verder vind ik t tot nu toe fantastisch. Mooi scherp beeld. Smooth overgangen.


Dus als je t serieus wil doen, doen.
Is origineel Skoda onderdeel. Van mij productie 8/2/2018
Matze is hobbyist maar weet wel wat ie doet. Bij mij was t inlezen van de sleutels de bottleneck. Maar dat heeft ie nu ook onder de knie.

Corne gaat zaterdag en heeft de hele dag de tijd. Dus bij hem zal alles wel werken als ie huiswaarts keert. (Eerder gaat ie ook niet weg ;)

IMG_3399.JPG IMG_3400.JPG IMG_3405.JPG IMG_3401.JPG IMG_3389.JPG IMG_3391.JPG IMG_3392.JPG IMG_3393.JPG IMG_3394.JPG IMG_3395.JPG IMG_3397.JPG IMG_3398.JPG
 

RoyV1982

Forumguru
Thnx
Daar had ik m ook gezien. (Nadat Mn bestelling geleverd was)
Maar verzendkosten daar zijn geen hobby.
Nu gewoon bij dealer besteld.

Tevens gevraagd naar de prijzen voor zwarte raamlijsten
Ben benieuwd wat het bij de dealer kost, neem aan dat je hem daar ook laat monteren?
 

Nick2203

Forumguru
Voor de twijfelaars onder ons of een 1.4 125PK handbak een beetje mee kan komen...

Weet niet of ik hier blij mee zou moeten zijn als eigenaar.
Pas 1221 KM gereden en nu al zo hoog in de toeren....

Daarnaast brand er een lampje wat ik beschouw als waarschuwing om hem aan de kant te zetten ...

Maar ach met een proefrit auto van de garage zal het allemaal wel kunnen en mogen, die zijn daarop gemaakt :banghead:
 

maik1

Forumguru
@CBreedijk , verandert het groene thema/achtergrond van je VC mee als je de kleur van de sfeerverlichting van het interieur aanpast? Zoals de normale maxidot doet bij de MY2018 kodiaqs? Alvast bedankt! VC ziet er netjes uit! :thumbsup:
 

CBreedijk

Donateur
@CBreedijk , verandert het groene thema/achtergrond van je VC mee als je de kleur van de sfeerverlichting van het interieur aanpast? Zoals de normale maxidot doet bij de MY2018 kodiaqs? Alvast bedankt! VC ziet er netjes uit! :thumbsup:

Nog niet aan toegekomen.
Zou wel moeten, maar ben bang dat t NOG niet werkt.
Heb 8” Columbus. Moet nog firmware update en moet nog gecodeerd worden.

Ga t vanavond onderweg naar huis eens proberen Iig.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Japanese Power

Donateur
Pas 1221 KM gereden en nu al zo hoog in de toeren...

En om dit soort grappen uit te halen met 1200 kilometer op de teller...

Was ons hier thuis ook opgevallen maar dat was niet de insteek van de post. Wel goed gezien overigens. Het ging mij erom dat hier enkele potentiële Kodiaq rijders hier rondhangen die zich afvragen of een 125PK handbak voldoet (afgezien van de jonge kilometrage).
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan