Kodiaq vragen en weetjes

krikke5150

Senior Member
Heb ik ook niet.
Heb ook geen 3e personaleerbare sleutel.
Misschien daarom niet?
Het rare is dat ik denk dat tijdens de uitleg die we kregen in de garage ik toch bij het indrukken van de startknop 1X driver1 (of iets dergelijks) gezien heb op het display van het dashboard... alsof er toch een gebruiker bepaald werd aan de hand van de sleutel...
Ook in de manual die ik meekreeg staat de personalisering uitleg vermeld... :sterretjes:
 

CDK

Forumguru
In het instellingen menu in je Columbus of Amundsen kan je sleutelgeheugen aan en uitvinken, heb je dat al gecheckt?
 

krikke5150

Senior Member
Ja hoor, dat is gedaan.
En nogmaals, de stoelen en spiegels passen zich aan, wat in feite het belangrijkste is... :jaja:
Maar omdat de personaliseringsstuff toch in de manual uitgelegd staat dacht ik...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Bakboord1

Forumguru
Ik heb in een tiguan deze motor liggen en merk dat deze na de 5.000 km iets zuiniger wordt en je dan over langere stukken in de buurt komt van de 7l/100km. Maar dan moet ik wel rustig rijden en geen stadsverkeer doen.
Verwacht voor de kodiaq min of meer dezelfde waarden. Maar zoals gezegd lag het verbruik de eerste kilometers hoger dan nu.
 

jvdb72

Nieuw lid
@Marcooctavia De volgende functies denk ik te laten activeren:
  • Rain lights
  • Dagrijverlichting achter
  • Beep bij ver/ontrgrendelen auto en via menu zelf aan/uit kunnen zetten
  • Start/stop uit
  • Needle sweep
  • Gasresponse in Audi stand (tip van een collega met een SuperB)
  • Lichtsensor op gevoelig
  • Ventilator stand tonen als airco in auto-modus staat
  • Lane assist
  • Trailer assist
  • Hoeveel brandstof nog in tank kan
  • Verkeersbord herkenning
  • Video in motion
 

Spector

Forumguru
Dacht dat de beren nog een beetje zeldzaam waren, mede vanwege de levertijd. Tot ik vorige week richting Oostenrijk vertrok en aankwam in het wintersportdorpje Westendorf... Vele loslopende beren gespot, die volgens mij goed gedijen in de winterse omstandigheden en temperaturen. Mocht je ertussen hebben gestaan of gereden, je bent gespot :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Blackokkie2

Forumguru
Dacht dat de beren nog een beetje zeldzaam waren, mede vanwege de levertijd. Tot ik vorige week richting Oostenrijk vertrok en aankwam in het wintersportdorpje Westendorf... Vele loslopende beren gespot, die volgens mij goed gedijen in de winterse omstandigheden en temperaturen. Mocht je ertussen hebben gestaan of gereden, je bent gespot :D
Dat doet me denken aan een grapje van een buschauffeur in Oostenrijk. Die zei we hebben hier in karintie ook beren, Himberen Johannisberen Erdberen.......
 
  • Leuk
Waarderingen: Jrtt
Bovenaan Onderaan