Kodiaq - vraagjes van een nieuwe Skoda-rijder

ena

Forumguru
Zit er vlgs. mij nog steeds op @ena . Skoda heeft er in april 2021 nog mee gepronkt...
Even goed in je geluidsinstellingen kijken. Of als je in de auto zit en aan je volumeknop draait het icoontje links van de schuifbalk even aantikken, dan kom je ook gelijk bij de instellingen van stemversterking.
Eventjes de draad van dit onderwerp oppakken: ben ermee bij de garage geweest en die wisten het ook niet te vinden, ofschoon ze ook geen weet hadden dat deze functie zou zijn verdwenen.

Als iemand iets meer weet te vertellen bij een facelift met 7 plaatsen, hoor ik het heel graag!
 
Die functie zit bij de geluidsinstellingen. Daar kan je het volume instellen van deze funtie. Volume 0 is functie uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ena

Forumguru
Ja maar ik zie dus de functie niet als ik naar de geluidsinstellingen ga. Heb jij die instellingen bij een facelift model?
 

hemi24

Forumguru
Vraag is eerder of dit bij de modellen met het MIB3 systeem nog aanwezig is.
Bij de MIB2 systemen zit het inderdaad bij de klankinstelling of naast de volumebalk als je op de unit zelf het volume veranderd.
 

Pietdevries

Actief lid
Ja maar ik zie dus de functie niet als ik naar de geluidsinstellingen ga. Heb jij die instellingen bij een facelift model?
Net het nieuwe model (ook 7 Zits) in ontvangst genomen en ik kan de functie ook niet vinden. Ik vrees dat het inderdaad is vervallen.
 
Bovenaan Onderaan