Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Stuurder

Forumguru
Tja lang wachten, maar áls hij dan in Rotterdam staat (daar gebeurt het allemaal tenslotte ;):laugh:), dan is het des te meer genieten.
Overigens vind ik het bochtenwerk wel leuk, vooral het uitaccelereren, maar kan ik me ook heel goed vinden in jouw post #136. :thumbsup:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Afgezien van de motor en het in/uitlaat traject; ga je ook nog wat aan de vering en remmerij doen..? Afgezien van alleen verlagen..?

Ik zeg Öhlins en Brembo ;)
 

oco1979

Forumguru
Je moet hier dagelijks paar keer kijken om te volgen.

beter power genoeg dat je zelf bepaald wanneer te gebruiken of op de limiet zitten
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

MarcoO2

Forumguru
Dat zal hem prima staan. Al las in vandaag in Top Gear dat het niet uitmaakt welke velg of welke maat je eronder gooit, want verzuipen doen ze toch wel in die vierkante wielkasten ;)

Ben erg benieuwd naar het vervolg van je project Corné!
 

CDK

Forumguru
Corne Gefeliciteerd prachtige auto. Ik vroeg me alleen af of er nog opties zijn die je niet wil en waarom.
Dankjewel voor de complimenten, alle mogelijke opties zijn aangevinkt, ik ben iemand die liever een full options Skoda rijd als een basic 'status' auto waar ik handmatig de stoelen moet verstellen bijvoorbeeld. Helaas gaan bepaalde zaken niet samen vanwege keuzes die de importeur maakt. Zo wilde ik eigenlijk de variabele kofferbakvloer, wat weer niet mogelijk is vanwege een reservewiel wat standaard aanwezig is op de Style Business uitvoering. Nu heb je daar niet altijd gemak van, want zonder heb je aanzienlijk meer ruimte in de kofferbak.
 

B.Stuurder

Forumguru
Die dubbele vloer wordt lastig, die moet echt in de fabriek worden ingebouwd. Da's balen. Een reservewiel is leuk als je de woestijn in gaat of zo, maar op het openbare wegennet bel ik gewoon om hulp. Ik ga echt geen wiel staan wisselen langs de A15 op de vluchtstrook. Dan rijd ik nog liever mijn velg kapot om een veilig heenkomen te zoeken, die vervangen we dan wel weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan