Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
De opbouw van het vermogen, nog belangrijker het koppel, is van groter belang als wat er puur topvermogen gehaald wordt.

Oh.. dat hoef ik jou eigenlijk helemaal niet te vertellen natuurlijk. ;)

Komt goed Michel, we gaan er iets moois van laten maken ;)
 

LT83

Forumguru
Goedkoopste -20%, 1 van +20% en de duurste het dubbele. Waarbij de laatste 2 niet aan het project beginnen zonder de internals aan te passen, vandaar de meerprijs.
Beide turbo's die je noemt zijn besproken, maar passen waarschijnlijk niet zonder aanpassingen.

Oke, flinke verschillen dus! Is de turbo van de Cupra/R/S3 wel plug & play? Daar kun je denkik met de juiste mods erbij ookal wel 400pk en een beetje mee scoren.
 

CDK

Forumguru
Oke, flinke verschillen dus! Is de turbo van de Cupra/R/S3 wel plug & play? Daar kun je denkik met de juiste mods erbij ookal wel 400pk en een beetje mee scoren.

Volgens VAG max 400pk inderdaad en XT spreekt zelfs over tot 500pk
Opstelling van de turbo is anders, dus of het plug & play zal zijn is nog niet duidelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: LT83

kansberg

Forumguru
Gefeliciteerd! Ik zeg het niet snel, maar ben stikjaloers. Je moest eens weten hoe vaak ik al met de configurator van Skoda heb zitten spelen om 'mijn' Kodiaq samen te stellen :bloos: Over wat ik er van gelezen en op internet gezien heb, vind ik het een superauto. Helemaal in de uitvoering zoals jij hem samengesteld hebt!
 

eddiea

Forumguru
Zo flinke plannen. Snap alleen niet wat je met zo'n overkill aan vermogen in een kodiac moet. Leuk voor de cijfertjes maar je hebt er weinig aan vind ik in een auto als een kodiac. Wij hebben hier een tiguan met 225pk met een verlaagd onderstel etc. maar dat is alleen leuk rechtdoor.
 

CDK

Forumguru
Is ook voor rechtdoor @eddiea, als ik een bochtenridder zou ambiëren dan was de keuze elders op gevallen ;) Maar met de term overkill ben ik het niet eens @eddiea :nono: Vandaag weer 450km in de Superb afgelegd en aan vermogen heb je nooit genoeg, ook niet op een recht stuk snelweg, de acceleratie die ik dan ervaar als iemand van links eindelijk terug gaat naar het midden of naar rechts dat is gewoon F E N O M E N A A L. Voor mij is dat ultiem genieten, daarvoor hoef ik niet naar de ring met een hot hatch. Elke gek heeft z'n gebrek :D
 

bartvw

Forumguru
@Corne ik dacht er is een bom ontploft op het forum , maar er is een bom van een auto samengesteld en er zijn ook nog grootste plannen om er een superkanon van te maken :thumbsup:.
Wens je veel succes met het wachten op de Kodiaq.

Grt Bart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan