Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Stuurder

Forumguru
Ik ben geen voorstander van 4 uitlaten op een 4 cilinder, maar het is hier wel heel netjes en ingetogen. Goede keus die carbon eindstukken.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

oco1979

Forumguru
Die Oem uitlaat is ruk, dat kan niet optimaal zijn.
Nu veel beter :D.
Hierbij zal nodige software aanpassing wel nodig zijn om het optimale uit je uitlaat te halen ,wat normaal is.
Misschien klein vraagske en/of kritiek van de uitlaat.
Sommige bochten zouden toch wel gerust in één stuk kunnen.
Buigmachine ???
machine1.jpg

Want al die lasnaden :pieker:, mag nog zo mooi en prof gedaan zijn.
 

EdK

Forumguru
Waarom vind ik die winterwielen toch 100x beter onder dat beertje staan ??
Ben ik nou de enige met een beetje smaak....:banghead:

Maar @Corné de Kluijver ik zie jou alleen weer een beetje spelen met water en de anderen weer hard werken...
En ga nou niet vertellen dat dat het goede delegeren is.......

En volgende week word hij dus geplastificeerd en ga je er daarna eindelijk eens wat mee rijden ??





Succes :cheers:
 

EdK

Forumguru
Maw je eigen polijstmachine ligt nog ongebruikt in de doos ???
Ruilen voor een DAB900V3 met gebruikte pads...???:pieker::jaja::jaja::jaja::D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Noord26

Forumguru
Dat is echt vakwerk, mooi. En alleen al die 4 carbon eindstukken geven je minimaal 50pk erbij!! :jaja:
Het ziet er op zich netjes uit inderdaad. Maar vakwerk gaat mij helaas net wat te ver. Ik zie een aantal lassen waarbij ik het idee heb dat de temperatuur van het smeltbad te laag is geweest. Of juist te hoog, waardoor er gaatjes opgevuld hebben moeten worden. ;)
 

CDK

Forumguru
Het ziet er op zich netjes uit inderdaad. Maar vakwerk gaat mij helaas net wat te ver. Ik zie een aantal lassen waarbij ik het idee heb dat de temperatuur van het smeltbad te laat is geweest. Of juist te hoog, waardoor er gaatjes opgevuld hebben moeten worden. ;)

Niet naar de “katalysator” kijken, die is leeg en gaat er weer onder vandaan omdat de euro 6 kat vertraging had opgelopen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan