Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
de 4 eindstukken vind ik erg gaaf, dat maakt hem weer een stuk sportiever.
Carbon tips op een kodiaq...niet mijn ding eerlijk gezegd ;)

Ze zijn mat, dus niet het Carbon wat je voor ogen hebt denk ik. Het matcht mooi met de zwarte kunststof bumper delen denk ik zelf. Maar wellicht heb ik een andere smaak ;)
 

B.Stuurder

Forumguru
Absoluut, maar wat een bedragen man.
Als je dat als offerte neerlegt heb je of teveel werk of ben je behoorlijk arrogant.
Laten we het op het laatste houden...
En ben je behoorlijk dom, wie gaat er nu tijd steken in een offerte als je niet serieus een aanbieding wilt doen. Heb je niks anders te doen?
Maar daar komen ze nog wel op terug, Skoda is bezig een zeer aantrekkelijk merk te worden. (sorry, is het al natuurlijk) En zo'n houding is nooit goed, want wie weet wie jij kent uit hun "doelgroep".
Ik rijd een Skoda, maar ken bijvoorbeeld echt wel wat mensen uit hun "doelgroep" en die zal ik afraden bij de genoemde bedrijven werk neer te leggen. Je weet nooit hoe een koe een haas vangt, altijd professioneel blijven!

ff recensie doen op FB ;): https://www.facebook.com/jdcnl/
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Maar als je morgen over A9 terug rijd naar home sweet home , doe dan vanaf de garage tot aan de A9 rustig aan, er word daar veel geflitst ....
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Ik vermoed dat als ik morgen in de tuin me bakkie koffie zit te drinken in t zonnetje en ik vermoed dat er een F16 langs komt dat het dan Corné is geweest....... En dat is dan 25Km verder...
 

CDK

Forumguru
Zal wel los lopen hoor @EdK, het is maar een klein torretje in die grote Kodiaq, veel herrie zal daar niet uit komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan