Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Vanmiddag de auto achtergelaten in Dirkshorn, nu met spanning wachten op het resultaat. Vooral het verzagen van de bumper baart me op z’n zachtst gezegd zorgen :nailbiting: Zoals eerder vermeld komen er Carbon eindstukken op, 4 stuks om precies te zijn :D Wellicht vinden jullie het allemaal too much, overkill of ronduit lelijk, maar dat stikt me niets :deuk:
Op m’n Superb zaten er ook 4 onder en die heb ik er toen onderuit laten halen en gewisseld voor 2 ovale, maar daar heb ik tot de dag van de verkoop spijt van gehad, enige troost was dat ik @achbrouwer er blij mee heb kunnen maken ;) Kortom nu lekker toegegeven aan de aanwezige compensatie drang :maakmegek:
 

Cordoba

Forumguru
Gisteren eindelijk definitief een afspraak kunnen maken voor het aanbrengen van de Xpel Stealth folie :thumbsdown: Ongelooflijk hoe arrogant en gedesinteresseerd mensen / bedrijven kunnen zijn. In eerste instantie zou JD Customs bij Diventa Bella (onderdeel van Carclean) maar brrrrr wat een toko zeg!......

Corné voor de duidelijkheid: je bedoelt dat Diventa Bella een onderdeel is van Carclean, JD-customs zat in het verleden wel kort bij de oude vestiging van Carclean, maar is toch een heel ander bedrijf en zit als ik het goed heb tegenwoordig in R'dam bij het Rivium?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Corné voor de duidelijkheid: je bedoelt dat Diventa Bella een onderdeel is van Carclean, JD-customs zat in het verleden wel kort bij de oude vestiging van Carclean, maar is toch een heel ander bedrijf en zit als ik het goed heb tegenwoordig in R'dam bij het Rivium?

In mijn pissigheid was de zinsopbouw en de tekst onduidelijk en onvolledig. Heb het aangepast. JD Customs zou het in het pand van Diventa Bella doen (Skoda is ongewenst oostblokker in het pand van JD Customs en ze wensten bij nader inzien geen zaken met me te doen)
 

EdK

Forumguru
Wel dan moeten we de naam JD Customs hier veel vernoemen zodat het met google ook veel naar voren komt !!
Want zo'n ARRO tent wil je je Kodiaq niet eens heen brengen.....:angry:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan