Kodiaq probleempjes.....

Update over mijn startproblemen. Het was inderdaad een batterij die stuk was, maar was ook nog een NOX-sensor en accu-sensor die stuk waren en om de een of andere reden werkten de geheugenposities van de bestuurderszetel niet meer.
Heb er een weekje op moeten wachten, maar alles werd goed opgelost door Verellen in Geel.
 

JOT

Actief lid
Skoda Connect werkt al 3 weken niet meer , vorige week met de dealer gebeld. Toen was er een algemene storing bij Skoda België. Vanmiddag weer naar de dealer gebeld, deze had geen melding meer van een algemene storing. Dus deze was opgelost maar nog steeds werkt Skoda connect niet. Probleem ligt dus bij de kodiaq.Telkens de melding servic niet beschikbaar.
Wat heb ik al gedaan:
- simkaart voorzien van zeker genoeg data. Ik gebruik een extra simkaart in het handschoenkastje.
- gebruikersprofiel gewist via Columbus en opnieuw gekoppeld.
- Skoda connect terug naar fabrieksinstellingen

Geen van bovenstaande acties had een werkt Skoda connect als gevolg. Zijn er nog tips, die ik eens kan proberen ?
 

CBreedijk

Donateur
Voila na mijn klaagberichtje gisteren werkte alles vandaag , in het vervolg wat sneller iets posten hier ;)

Vanmorgen deed bij mij de keuzeknop voor maxidot op t stuur t niet.
Na herstart weer Okay.

Hopen dat r geen standaard wordt anders heeft AID ook geen zin ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: JOT

CBreedijk

Donateur
En de rugleuning (electr) werkt (nog steeds) niet.
Relais tikt wel, geen losse kabels/stekkers.
Motortje slaat niet aan.
Dat zal wel dealer bezoek worden.

Aanraders in de buurt van Gorinchem of Rotterdam??
 

jeroen3277

Senior Member
Mijn kodiaq is donderdag een hele dag binnengeweest om na te gaan vanwaar al die wazige Amundsen dingetjes komen, maar uiteraard hebben ze niets gevonden...

Korte samenvatting van't lijstje:

- “Navigatiegegevens controleren”, navigatie niet beschikbaar gedurende >25km (pas actief na verwijderen & herplaatsen SD1)
- Verbinding telefoon blijft actief, maar geluid (spotify) onderbreekt gedurende 3-4 seconden
- Bij wisselen naar radio (komende van bluetooth) springt radiovolume volledig op 0
- Zowel iphone als auto geven aan dat volume actief is en muziek speelt (spotify op iphone via bluetooth), maar toch niets te horen. Pas opgelost na herstart spotify + herstart infotainment systeem
- Radio staat op normaal volume maar geen geluid te horen. Volume wijzigen helpt niet, pas na wisselen naar DAB spring volume aan en werkt nadien ook op FM
- “infotainment systeem uitgeschakeld” melding in maxidot, terwijl systeem aanstaat. Herstarten infotainment systeem verhelpt melding,
- Verbinding telefoon valt helemaal uit en komt pas na 10-15 seconden plots terug, soms ook tijdens telefoneren
- “Bas volume” bijgesteld naar -9 en niet te wijzigen, niet alle speakers werken, pas opgelost na volledige herstart wagen
- “vorige reisdoelen” (zowel in maxidot als op grote scherm) plots leeg, na herstart wagen wél terug beschikbaar
- Phonebox geeft aan telefoon draadloos op te laden via QI => mijn telefoon beschikt niet over deze technologie…
- “Verkeersbordherkenning momenteel beperkt”
- Tripmeter “lange tijd” plots gereset naar 0 (op km-stand 6345) zonder hiervoor wat te doen?
Die laatste had ik vandaag: kilometers gereset en tijd stond niet op gps maar handmatig en starte op 0.00 uur.

Vreemd.
 

Toet toet

Senior Member
Ben benieuwd of ik met mijn probleem de enige ben:
Gisteren ijs van de ramen gehaald met de bijgeleverde krabber. Ook even bij mijn vriendin gedaan. Resultaat: allemaal kleine krasjes op de ramen....

Dat wordt even bellen met de dealer..

Krabber lijkt niets mee aan de hand trouwens.

Iemand anders ook??
 

Toet toet

Senior Member
Lijken wel echte krasjes.
Kan natuurlijk niet ruiken of er wat in het ijs zit en kon in het donker in de ochtend ook niet zien dat het gebeurde.

Iemand een verwijdertip?
 
Bovenaan Onderaan