Kodiaq met Knippermania

Antera

Donateur
Die zit vermoedelijk achter je tellerklok of boven je voeten achter het dash weg gestopt. Je kan het meteen herkennen door de knullige en niet nette manier van weg bouwen en duidelijk later erin geplaatst
 

mwhite

Forumguru
1 van de eerste die ik gedaan heb, kastje losgekoppeld :jaja:
eruit halen ging niet omdat je bij een superb tocht even wat meer moet demonteren.
maar connected is hij niet meer....
 

CDK

Forumguru
Gelukkig geen last van het Pon kastje, maar ze weten nu wel dat de auto gechipt is. Als ik zelf al met de Skoda apps kan uitlezen hoeveel Pk en Nm de auto real-time levert ga ik er gemakshalve vanuit dat Pon en Skoda dat ook kunnen zien.
 

CDK

Forumguru
@Speedied, in beginsel werden ze achter de tellers van je dashboard gemonteerd. Er sneuvelden nog wel eens glazen van de tellerunits tijdens de inbouw. Wellicht dat ze tegenwoordig een beter toegankelijke montageplaats hebben??
 

Rallye

Forumguru
Gelukkig geen last van het Pon kastje, maar ze weten nu wel dat de auto gechipt is. Als ik zelf al met de Skoda apps kan uitlezen hoeveel Pk en Nm de auto real-time levert ga ik er gemakshalve vanuit dat Pon en Skoda dat ook kunnen zien.

Als je hem niet aanmeldt staat hij uit, zegt Pon. Dan moet Pon maar eens proberen gegevens van het apparaat tegen je te gebruiken......
 
Bovenaan Onderaan