FNaRK_02
Forumguru
Hi all,
Middels het Triphistoryxxx.csv bestand wat via de MySkoda App te downloaden is heb ik daarvoor bijgevoegde sheet gemaakt.
Leo
Is dat nou echt een probleem / storing ?
Hi all,
Middels het Triphistoryxxx.csv bestand wat via de MySkoda App te downloaden is heb ik daarvoor bijgevoegde sheet gemaakt.
Leo
Misschien geen storing, maar voor mij wel een stuk relevante informatie die ontbreekt.Is dat nou echt een probleem / storing ?
Ik heb een MHEV en het gevoel dat de auto blijft aandrijven tijdens het remmen heb ik al sinds het begin. Vooral de laatste meters gebeurd het met enige regelmaat dat je onverwacht met een schok vooruit schiet. Iets met de koppeling, de motor, geen idee.Sinds enige tijd het volgende probleem:
1-Bij naderen kruising op de verbrandingsmotor lijkt het alsof de koppeling niet op tijd los komt. De auto schiet soms wel een meter door.
2-Bij wegrijden op E-motor houd de auto in bij aanslaan van de verbrandingsmotor. Gevoel is het beste te omschrijven alsof je aangeduwd wordt en koppeling op laat komen.
Probleem doet zich voor bij zowel de D als de S modus. Accustatus ongeveer tussen 1 en 6%.
Herkennen gebruikers dit en wat is er eventueel aan te doen?
Dat werkt bij mij alleen in de zomer, als het buiten goed warm is.Het omgaan met de auto hold is even aanvoelen, maar je kan met je rempedaal spelen zodat auto-hold er tijdens het parkeren net niet op gaat. Wil je rustig wegrijden met auto-hold geactiveerd, dan is een heel klein tikje tegen het gaspedaal voldoende om de auto-hold eraf te halen en rustig weg te rijden.