Canon-Eye
Forumguru
De vuistregel: "If it ain't broken, don't fix it" lijkt ook hier weer op te gaan...vervangen terwijl ik er geen enkel probleem mee had

Laatst bewerkt:
De vuistregel: "If it ain't broken, don't fix it" lijkt ook hier weer op te gaan...vervangen terwijl ik er geen enkel probleem mee had
Zet er anders even bij dat dit uit ChatGPT komt en dat er wellicht geen ene zak van klopt, voordat Fif zich een ongeluk zoekt. Mijn ervaring is dat ChatGPT maar wat roept als het gaat om auto-instellingen.Voilá ... 10 seconden.
Om Google Maps uit de linker teller (het Virtual Cockpit) van een Skoda Kodiaq te verwijderen, moet je de weergave van de digitale teller aanpassen door de informatiebron van de navigatie te wijzigen of de navigatie zelf uit te schakelen via de instellingen van het Virtual Cockpit, zoals beschreven in de handleiding van de auto.
Stap-voor-stap instructies:
Tip: Raadpleeg de handleiding van uw Skoda Kodiaq voor specifieke instructies, omdat de exacte stappen kunnen verschillen per uitrustingsniveau en softwareversie
- Open de instellingen van het Virtual Cockpit:
Zoek op de desbetreffende knoppen op het stuur of het infotainmentsysteem om de instellingen voor de digitale teller te openen.- Zoek naar de navigatie-instellingen:
Navigeer door de menu's om de optie voor navigatie te vinden.- Schakel de navigatie-informatie uit:
Er is een optie om de navigatie-informatie (inclusief Google Maps) uit de digitale teller te verwijderen. Deze optie kan variëren per model, maar het is vaak onder de weergave- of informatie-opties te vinden.- Bevestig de wijziging:
Selecteer de optie om de navigatie-informatie niet meer weer te geven en bevestig deze wijziging.
Graag gedaanZet er anders even bij dat dit uit ChatGPT komt en dat er wellicht geen ene zak van klopt, voordat Fif zich een ongeluk zoekt. Mijn ervaring is dat ChatGPT maar wat roept als het gaat om auto-instellingen.
Werkt niet helaas, Bedankt voor de moeiteVoilá ... 10 seconden.
Stap-voor-stap instructies:
Met keyless entry gaat ie bij ons ook niet open, gewoon ontgrendelen met de sleutel en je hoort klik van ontgrendeling van de laadklepje. Heel soms gaat ie dan ook niet open, dan nog een x op ‘open’ drukken van de sleutel en je hoort de klik.Klepje van de laadplug Kodiaq PHEV gaat niet open?
......
Pas als ik de auto open en daarna "Start" en er vervolgens circa 10cm mee naar voren en naar achteren rijd, en hem dan "Stop", dan pas kan ik het laadklepje open drukken.
Leo
Als bij mij het klepje niet open gaat terwijl de auto zelf wel ontgrendeld is, dan druk ik nog een keer op ontgrendelen op mijn sleutel en dan kan ik het klepje openen.Pas als ik de auto open en daarna "Start" en er vervolgens circa 10cm mee naar voren en naar achteren rijd, en hem dan "Stop", dan pas kan ik het laadklepje open drukken.