Ben je per ongeluk of expres een smiley vergeten???
Expres natuurlijk.
Ben je per ongeluk of expres een smiley vergeten???
:winkie:Volgens mij ben jij gewoon een lobbyist van die hypocriete milieurakkers die er tegenwoordig bij onze overheid rondlopen.Verhogen van de brandstofprijs is geen oplossing:
...
:winkie:Volgens mij ben jij gewoon een lobbyist van die hypocriete milieurakkers die er tegenwoordig bij onze overheid rondlopen.
Wat ik ongelofelijk vind, is dat jij al die registreerwoede van onze overheid en daarbovenop het feit dat de overheid wil gaan bepalen wanneer ik wel en niet over de weg mag rijden ook heel 'normaal' vind? Echt onbegrijpelijk! :crazy:
En dan nog rustig loopt te beweren dat alles zorgvuldig in goede banen geleid zal worden met de juiste controle mechanismes van de betrouwbare overheid.
Heb je ooit '1984' wel eens gelezen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/1984_(boek)
Ligt er aan wat je onder beschaafd verstaat :crazy:En wees dan blij dat je in een van de meest beschaafde landen ter wereld woont.
Je moest eens weten wat er in werkelijkheid gebeurt met je gegevens. En dan maak ik geen veronderstellingen.En wees dan blij dat je in een van de meest beschaafde landen ter wereld woont.
Je moest eens weten wat er in werkelijkheid gebeurt met je gegevens. En dan maak ik geen veronderstellingen.
Weer zo'n idioot voorbeeld.Je maakt me nieuwsgierig. Noem eens een paar voorbeelden.
Ha ha, jij bent zeker zelf geen ICT deskundige?Afgezien van het feit dat die kastjes helemaal niet tonen waar je gereden hebt
Alsjeblieft, wordt nou eens wakker.Ik blijf erbij, als je niets te verbergen hebt, heb je niets te vrezen.