Kleur interieurverlichting Fabia Facelift

Wat is eigenlijk de kleur interieurverlichting van de Greenline (niet dat dit zal afwijken van een gewone Fabia). En dan bedoel ik uiteraard de verlichting van het instrumentenpaneel, airco, radio, druktoetsen e.d.
Is dit hetzelfde als VW, dus blauw? Of heeft skoda een afwijkende kleur?
Misschien iemand met foto's (in het donker dan hé)
 
hmmm, das eigenlijk wel jammer. Vind dat blauw bij VW wel erg mooi, jammer dat skoda voor groen heeft gekozen, maarja als dat het enige is...
Foto(s) blijven welkom, geeft misschien toch wat beter beeld...
 

LenK

Forumguru
Skoda logo is groen, dus past de intieurverlichting daar mooi bij.
En zeker bij een Skoda Greenline.
 
Ik heb me laten vertellen dat je met een maxidot display witte verlichting hebt, zoals bij de radio.

Iemand met maxidot die dit kan bevestigen?
 
@Lenk Dat is zeker waar, wat dat betreft een goede combinatie!

@MartyBro Bedoel je dan dat de hele interieurverlichting een andere kleur heeft dan bij minidot? Lijkt mij sterk...? Voor zover ik weet is het maxidot zelf wel zwart met witte tekens. Is dit bij de radio dan ook, of is dat altijd?

Inderdaad, als iemand het een en ander kan bevestigen?????????
 

Rene de Wit

Actief lid
Volkswagen is volgens mij ook al weer tijdje van het blauw met rood af. Golf 5 volgens mij wel nog en de 6 en de Passat niet meer.
 

NielsW

Lid
Teller, minidot, radio is allemaal groen volgens mij.
De binnenverlichting (lampen) zijn de standaard geel/wit kleur.

Foto's staan er genoeg op dit forum, ook in het donker. Er staat hier ergens een post over parrot die door een admin om zeep is geholpen. In 1 van de draadjes laat iemand zijn auto zien in het donker (met parrot) dat is ook een fabia II.
 

Bart_G

Lid
waarom plaatsen de mensen die foto's dan niet in het Fabia II album? Dan heb je het overzichtelijk bij elkaar. Elke keer die draadjes doorspitten (met dat continue off-topic gezwets) schiet ook niet op...
In het Fabia II album staan nog maar weinig interieur-foto's en al helemaal niet van in het donker. Dus mochten mensen daar foto's van hebben. Dan heb ook ik weer wat om naar te kijken tijdens het lange wachten op de auto ;)
 
interieurverlichting

Wat is eigenlijk de kleur interieurverlichting van de Greenline (niet dat dit zal afwijken van een gewone Fabia). En dan bedoel ik uiteraard de verlichting van het instrumentenpaneel, airco, radio, druktoetsen e.d.
Is dit hetzelfde als VW, dus blauw? Of heeft skoda een afwijkende kleur?
Misschien iemand met foto's (in het donker dan hé)

Beste,

De interieurverlichting van de GL is groen.
Ik zal zsm een foto erbij zetten
 

RobPG

Lid
Geen beste foto, en van een octi ook nog, maar afijn, geeft toch een indruk:
 

Bijlagen

  • Dashboard.jpg
    Dashboard.jpg
    6,8 KB · Weergaven: 134
Wat is eigenlijk de kleur interieurverlichting van de Greenline (niet dat dit zal afwijken van een gewone Fabia). En dan bedoel ik uiteraard de verlichting van het instrumentenpaneel, airco, radio, druktoetsen e.d.
Is dit hetzelfde als VW, dus blauw? Of heeft skoda een afwijkende kleur?
Misschien iemand met foto's (in het donker dan hé)

Dit is de originele verlichting
groetjes.
 

Bijlagen

  • 28072010102.jpg
    28072010102.jpg
    8,6 KB · Weergaven: 120
  • 28072010103.jpg
    28072010103.jpg
    6,3 KB · Weergaven: 94
Wat wel grappig is, is dat ik twee keer een proefrit in de GL heb gemaakt, maar dat ik het me totaal niet voor de geest kan halen wat de kleuren zijn.

Is het nu zo dat de verlichting van de KM teller en toerenteller bij een minidot groen is en bij een maxidot wit? Of is het bij Maxidot ook "gewoon" groen?
 

Hetzer

Forumguru
kloptt wederom!

33zg0uo.jpg
 
Bovenaan Onderaan