Kinderziektes Octavia III?

Archie

Senior Member
Het is de 1e optie @Joske gevonden in de Columbus handleiding
Ah mooi. Maar dan wel meteen twee vragen;
- Ik heb die koelvloeistolf verwarmingsoptie niet; jullie wel?
- Wat doet die automatische circulatie? Is dat hetzelfde als het hardware-knopje (dat er dus geen lucht van buiten komt)?
 

Joske

Forumguru
niet echt, werd me afgeraden omdat je dan zelf niet weet of hij circuleert of niet. Weet niet hoe "slim" die sensor voor luchtkwaliteit is maar dat zal toch geen industriële kwaliteit zijn vrees ik ;)

als ik bij ons het industrie-haven-gebied inrijdt zet ik deze standaard aan, de A/C gaat dan ook aan trouwens, kan je niet afzetten want dan gaat de circulatie ook terug naar normaal.
 

AdB

Senior Member
Het kan zijn dat iemand anders het al heeft genoemd, maar het is mij bij de OIII opgevallen dat ik bij het zakken van de portierramen (en dan met name de achterramen) enorm veel last heb van turbulenties en geklapper in de auto, zelfs zo erg dat mijn trommelvliezen op knappen staan, zo lijkt het. Herkennen anderen dit probleem?
 

henriz

Forumguru
Het kan zijn dat iemand anders het al heeft genoemd, maar het is mij bij de OIII opgevallen dat ik bij het zakken van de portierramen (en dan met name de achterramen) enorm veel last heb van turbulenties en geklapper in de auto, zelfs zo erg dat mijn trommelvliezen op knappen staan, zo lijkt het. Herkennen anderen dit probleem?
Jazeker herken ik dat. Maar dat is niet alleen bij de Octavia. Dat was bij mijn vorige auto (Honda) ook zo.
 

AdB

Senior Member
Zou het te maken kunnen hebben met de vorm en grote hoeveelheid binnenruimte van de Octavia Combi? Mocht dat het geval zijn: ben ik dan even blij dat ik geen Superb Combi heb, want dan zou ik helemaal de auto uitklapperen .. :) NB Ik heb soortgelijke ervaringen met voorgaande auto's maar nog nooit zo erg als in de OIII Combi.
 
Bovenaan Onderaan