Keuze Octavia, Golf of 308?

henriz

Forumguru
@spikehome
Het bonken lijkt toch een probleem van de combi te zijn voor zover ik hier heb gelezen. En jij gaat voor de hatchback. Daarnaast heeft niet iedereen er last van. Dus als jij er tijdens de proefrit geen last van had zal je wel veilig zitten lijkt me zo.
 

VWim

Forumguru
4 schijnt de Golf ook te hebben, 2 verwacht ik bij iedere auto. punt 3 had ik bij de golf VI ook, ik verwacht dat dit bij de VII niet anders is.

Voor wat betreft het bonken, ik kreeg het idee dat dit met name voorkomt bij het 2013 (hatchback) Greenline model, maar ik kan er naast zitten.
 

Rick

Senior Member
de benzine versie heeft geen last van reserve tank probleem. Zijraam heb ik alleen last van als het echt hard regent (maar dan is het ook wel weer extra vervelend :-)). Rainx wil do the trick.
 

spikehome

Forumguru
Tnx voor de antwoorden.
Bonken idd zelf niet gemerkt bij proefrit.
Zijruit probleem met mijn huidige golf 6 geen probleem mee, overigens met de proefrit ook niet gemerkt.

Nu nog een keer antwoord van de dealer of acc verkrijgbaar is op de 1.2 handbak. Volgens folder wel, maar er worden meer dingen tegen gesproken zoals neerklapbare rugleuning passagiers stoel bij dynamic pakket.
 
Zeker voor de O3 gaan!! De benzine versie heeft die problemen niet. En het klotsen is alleen met een volle tank en hoor je alleen met parkeren. Moet je wel heeeel goed luisteren. :jaja:
 

Darkside

Forumguru
Zeker voor de O3 gaan!! De benzine versie heeft die problemen niet. En het klotsen is alleen met een volle tank en hoor je alleen met parkeren. Moet je wel heeeel goed luisteren. :jaja:
Vandaag de O2 voor een beurt weggebracht. En kreeg een Rapid mee.
Maar dat klotsen hoor ik niet alleen bij inparkeren. En echt heel goed hoef ik niet te luisteren.
Het is best aanwezig (in de rapid dan). En zelfs als ik de rechterachterdeur dicht doe, hoor ik het klotsen.

hele rare gewaarwording.
 

Artbij

Senior Member
De vijf punten die je noemt zijn volgens mij niet van toepassing bij MY 2015. Tenminste ik heb er zelf een en heb nergens last van.
 
Laatst bewerkt:

peterrapid

Forumguru
Klotsen bij de Rapid heb ik nog geen enkele keer gehoord en hij heeft nu toch al 8000 km en het is een 1.2TSI :pieker:
Misschien een spookserie van benzinetanken die her en der in de wagens is verdeeld ?
 

Darkside

Forumguru
ik heb ook de 1.2 TSI mee (85pk).
Ik heb vorige x ook een rapid meegekregen en toen viel het me niet op. (weet niet of de tank toen vol was)
 
Bovenaan Onderaan