Kenteken verlichting / mistlampen led voor skoda octavia combi 3

El Fuego

Senior Member
Big Brother is watching you...... Ik zocht nog een Skoda forum kortingscode, maar helaas niet gevonden. Overigens eerst bij Superskoda besteld.
 

Reno

Nieuw lid
Ik zou ook graag de verlichting vervangen door led-verlichting, maar ben hopeloos onhandig en heb ook van techniek geen kaas gegeten.
Staan op het verlanglijstje:

Voetverlichting
Nummerplaatverlichting
Interieurverlichting

Doen of ver weg van blijven? Bij Leddel zie ik bijvoorbeeld het bos door de bomen niet. Ik dacht dus aan ledperf.co.uk of superskoda.com.
 

El Fuego

Senior Member
Ik zeg doen! Bij Superskoda staan handige filmpjes die het zelfs voor niet-techneuten mogelijk maken de verlichting zelf te vervangen.
 

Michael83

Senior Member
Idd, en je spiegel demonteren is gewoon een kwestie van durven en gaan er mee.
10 min per kant en je kan er mee shinen ;)
 

coreli

Lid
Heb de mistlampen binnen van xenonlamp inclusief weerstanden hebben jullie die ook gebruikt zo ja hoe heb je deze dan gemonteerd begreep dat ze echt warm worden.
En alles is van plastic achter de mistlampen gaat er dan niks smelten


kenteken verlichting is ook binnen besteld bij superskoda hier zitten ook weerstanden bij die klik je in de behuizing hier hetzelfde hoe monteren ivm hitte
 

Borrie1973

Actief lid
Heb de mistlampen ook binnen van xenonlamp.nl, maar heb geen losse weerstanden. Mijn lampen zijn dus direct in de houder te plaatsen (reeds gebeurd, was kerstcadeau ). Er zijn geen foutmeldingen op het display en het zicht is mooi. Vanavond nog even rijden om te kijken wat dat voor verschil geeft.

@coreli, bij mij dus geen probleem
 

NewO3

Forumguru
Leesverlichting en handschoenkastje verlichting vervangen voor LED. W5W T10 universal Hypron series (223)
Ook gekozen voor de LED verlichting van www.hypercolor.de (kleurtemperatuur neutraalwit 4000K). Dak verlichting achter 38mm LED festoon style lamp Hypron series (221)
Kofferbak, spiegel, deur (rood) en kenteken verlichting vervangen voor de verlichtingsmodules van superskoda.com. Geen error codes (tot nu toe)
De eerste spiegel met ipad ernaast en filmpje van superskoda rustig uitgevoerd in 40 min. Tweede spiegel was in 15 min klaar.
Moest inderdaad wel even klein randje wegsnijden uit het gat waar lamp in gaat daar het lampje anders net niet past.

Ik had ook de leeslampjes voor van superskoda (kopacek) zie foto. Maar ipv deze heb ik de gewone lampjes van hypercolor geplaatst om twee redenen: vond ze te veel te blauw/paars (6500K) en je moet de hele behuizing slopen om ze te kunnen plaatsen. Dat vond ik te veel risico.

Nu nog de voetverlichting maar het was gewoon te koud. LED lamp W5W T10 slim side Hypron series (229)
En wil de mistlampen nog vervangen maar dat zal wel even duren vanwege andere zaken

ImageUploadedByTapatalk1419767678.498065.jpg
ImageUploadedByTapatalk1419767692.146624.jpg
ImageUploadedByTapatalk1419767712.848560.jpg
ImageUploadedByTapatalk1419767759.236319.jpg
ImageUploadedByTapatalk1419768260.346042.jpg
ImageUploadedByTapatalk1419768394.173043.jpg
 

Bijlagen

  • ImageUploadedByTapatalk1419768200.126769.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1419768200.126769.jpg
    217,2 KB · Weergaven: 22
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan