Kaner - VW CC 3.6

Topic in 'Mijn auto' gestart door Kanerr, 11-01-2021.

1. leon-cupra

leon-cupra Forumguru

Dacht ook ergens gelezen te hebben dat er een trip naar Turkije staat gepland met de CC. Dan wil je geen CC die plat op de buik ligt.

Kanerr vindt dit leuk.

2. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Waar leid je dat uit af? :pieker:
    Er zijn alleen hier al meerdere opmerkingen over verlagen gemaakt, zoals ook in tal van andere topics.
    Oogkleppen af, dan kun je iets breder kijken...

3. JeSko

JeSko Forumguru

:geek:

4. larsy

larsy Forumguru

Mooie bak man .
    nog niet gezien .
    Zo laten en niet aan prutsen :thumbsup:

Kanerr vindt dit leuk.
  5. Desperado

Desperado Forumguru Donateur

@Canon-Eye heeft zeker wel een punt. Er wordt bovengemiddeld vaak geroepen bij een nieuwe auto dat deze schreeuwt dat hij lager moet.

s-line, Kanerr en Canon-Eye vinden dit leuk.
  6. Kanerr

Kanerr Forumguru

Naja ik heb onderhand al zoveel laag gereden met heel veel verschillende auto's dat ik het wel mooi vind dat deze zo comfortabel is met een dcc onderstel. Ook kan ik hem in zijn sportstand zetten en haat hij nog strakker de hoek om.

Een verlaagde auto is voor het oog erg mooi maar hoe je het ook wend of keert, je comfort gaat er heel erg op achteruit. Ik heb goedkoop veraagd met alleen veren (Eibach) en ook goedkope schroefsets maar ook hele dure (kw) en zelfs airride. Wat je ook doet, het verpest vaak de dynamiek van de auto.

Waarbij bijvoorbeeld een Octa beter kan rijden met Eibach veren is het voor mij gedaan met de pret. Als ik over een klein jaartje ineens besluit om de auto te verkopen, is het wielen wisselen originele radio terug erin en ik ben klaar.

Daarnaast krijg ik ook nog eens problemen wanneer ik zulke brede velgen ga verlagen, dwz aanlopen :)

Gisteren met vriendin even de autos gewassen. Ze heeft een aantal weken terug een fenderbender ongelukje gehad. Gat in bumper, zijscherm stond scheef en koplamp stuk. Traantjes gelaten en meteen nieuwe koplampen besteld. Zijscherm teruggeduwd met liefde (ahum veel gescheld) en een lieve pleister geplakt op de schade op de bumper.

eriktv, Cordoba, Joman en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. JeSko

JeSko Forumguru

@Kanerr

Helemaal begrijpelijk hoor, zo'n Octi of Superb verlagen boet je ook wat aan rij comfort in, maar dat valt te overzien omdat deze auto's er echt beter van gaan sturen, zo'n CC is al voorzien op het betere stuurwerk natuurlijk :)

Heb je nu openklapbaar dakje op je CC of zie ik dat fout?

Kanerr vindt dit leuk.
  8. ertromp

ertromp Forumguru

9. Desperado

Desperado Forumguru Donateur

Op deze foto's staat hij inderdaad lager als op de vorige. Ziet er prima uit.

Kanerr vindt dit leuk.
  10. JeSko

JeSko Forumguru

Die foto's had ik nog niet gezien, knap zeg!!:rockon:

Kanerr vindt dit leuk.
  11. sitechris

sitechris Forumguru Donateur

Enige suggestie als ik naar de foto's kijk is wat mij betreft alle aluminium (sierlijsten, grille) zwart laten spuiten. Nu is het best wel heel veel chroom. Moet je van houden.

Kanerr vindt dit leuk.
  12. Kanerr

Kanerr Forumguru

Klopt, heb een kanteldak. Schuift niet open. Echt waar wie dat heeft verzonnen.....

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

JeSko vindt dit leuk.
  13. Kanerr

Kanerr Forumguru

Ja ik heb er een haatliefde relatie mee op dit moment hahahaha. Twijfel nog

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

JeSko vindt dit leuk.
  14. Ruittie

Ruittie Forumguru

Kanerr! Passat staat er geweldig bij zo:dankje:

Kanerr vindt dit leuk.
  15. s-line

s-line Forumguru

Zeker als het een Skoda is.... die staan namelijk ook boven gemiddeld hoog!:maakmegek:

Kanerr en JeSko vinden dit leuk.
  16. catch me

catch me Forumguru

@Kanerr bekende plek.....:D vindt t persoonlijk wel mooi dat chrome, 'breekt"de auto een beetje, :)

Kanerr vindt dit leuk.

Deel deze pagina