Kaner - VW CC 3.6

Kanerr

Forumguru
:pardon:
cf2588532d3650519e892c9fa01c112a.jpg
 

JeSko

Forumguru
Hoe komt het als ik vragen mag @Kanerr ? Dat je er geen zin in hebt? Vind hem zelf ook prima zo hoor, maar dacht dat jij hem meteen plat ging gooien :D
 

leon-cupra

Forumguru
Met een bom van een wagen wil je gewoon volgas geven zonder je zorgen te moeten maken over een oneffenheid in de baan waardoor je iets zou beschadigen. Dat zou voor mij de reden zijn.
 

Canon-Eye

Forumguru
En in ieder geval is het feit dat blijkbaar sommige (of misschien zelfs vele) forumgenoten iets mooi vinden geen valide reden om iets te doen wat je zelf niet mooi en/of niet praktisch vindt.
 

Canon-Eye

Forumguru
Dit gáát niet over zijn Faab, @JeSko, maar over zijn huidige auto. Hij geeft aan dat hij die niet wil verlagen - ongeacht wat alle betweters anderen hier ervan vinden. En daar geef ik hem groot gelijk in, waarbij het niet van belang is of hij het niet mooi dan wel niet praktisch vindt, of nog een andere reden heeft.
Je schijnt je hier altijd te moeten 'verdedigen' als je niet met de meute meegaat - vinnik wel eens een béétje jammer... ;)
 

leon-cupra

Forumguru
@JeSko liggen idd meestal lager maar in dit geval gaat het om NOG lager te leggen dan standaard ;)

de M2 nog een stukje lager leggen zou hem nog 10x dikker maken maar dan zou ik moeten inboeten aan 1 vd redenen waarom ik zo een wagen gekocht hebt ;)
 
Bovenaan Onderaan