Kaner - VW CC 3.6

Topic in 'Mijn auto' gestart door Kanerr, 11-01-2021.

1. Kanerr

Kanerr Forumguru

Een aantal dagen geleden 'ergens' ( [​IMG] ) videos gemaakt van de auto. Gaat goed vooruit, dsg schakelt instant terug en geen rare fratsen. Voel me alleen nog niet comfortabel genoeg om de launch control te gebruiken.. Vandaar zonder :)

SuperBeeb, CDK, VAG-man en 5 anderen vinden dit leuk.

2. Luuk Thijssen

Luuk Thijssen Forumguru

Aceeleratiefilmpjes, altijd +1 :D
    Zo te zien ook in Mexico opgenomen, helemaal goed :tongue:

CDK en Kanerr vinden dit leuk.
  3. Ericw

Ericw Forumguru

Pffffffffffffff, wat een mooi geluid komt er uit zeg! :thumbsup:

Kanerr vindt dit leuk.
  4. mwhite

mwhite Forumguru

wat een geluid idd :thumbsup:

Kanerr vindt dit leuk.
  5. sitechris

sitechris Forumguru Donateur

Mooi geluidje. Lekker!

Kanerr vindt dit leuk.
  6. VAG-man

VAG-man Forumguru

Top verhaal en dito auto. Goed gedaan @Kanerr. Heel véél plezier ervan en wees er zuinig op.

Kanerr vindt dit leuk.
  7. CDK

CDK Forumguru

Bekend én lekker geluidje hoor :thumbsup:

Kanerr vindt dit leuk.
  8. Rataplan

Rataplan Forumguru

Mooie wagen en nog leukere manier van aankopen.
    Kan het altijd waarderen als mensen zich niet laten weerhouden door een denkbeeldige lijn tussen landen om daar een auto te kopen. In studententijd ook auto's over de grens gekocht.

Kanerr vindt dit leuk.
  9. Kanerr

Kanerr Forumguru

Bedankt! Zeker waar, het is een stuk verder dan het ruhrgebied maar erg vermakelijk :)

10. Kanerr

Kanerr Forumguru

3 dagen terug getankt voor een nette 95euro (geen euro95 ;) ) bij de Total. Gemiddeld 1litertje euro98 verbruikt voor 9,6km. Erg tevreden met 70% stad, 30% snelweg.

VAG-man vindt dit leuk.
  11. leon-cupra

leon-cupra Forumguru

K zou onmiddellijk tekenen voor dat verbruik met de M2. Autostrade beïnvloed enorm het gemiddeld verbruik. Ik doe amper autostrade en vnl kortere ritten en dan zie je de brandstofmeter met de minuut zakken.:nono:

Kanerr vindt dit leuk.
  12. Rataplan

Rataplan Forumguru

De meeste kilometers maakt m'n vrouw. In My Skoda app kan ik in de staafdiagram precies zien wanneer ik gestuurd heb. :shutup:

leon-cupra vindt dit leuk.
  13. leon-cupra

leon-cupra Forumguru

Denk nu met de M2 dat het verschil tussen mij en mijn partner niet zodanig groot is. Moet ze zelf af en toe intomen. Is het niet gewoon om een wagen te moeten corrigeren dat ik vrees bij de eerste kickdown dat ze in het decor belandt.

wat ik wel meer heb met een wagen met hoger vermogen, ik rij daar eigenlijk rustiger mee. Je weet wat hij kan, je hoeft ook veel minder de pedaal in te drukken om op de max snelheid te geraken, ... of is het omdat we ook wat ouder en slimmer geworden zijn ??
    Uiteraard zijn er ook wel nog momenten waarbij je de hooligan speelt ;)

Kanerr vindt dit leuk.
  14. SuperBeeb

SuperBeeb Forumguru

+1 Brings back memories :cry:

Kanerr vindt dit leuk.
  15. Kanerr

Kanerr Forumguru

Neeuu ik doe, wanneer de motor op temp is (de laatste 5 min voordat ik op werk/thuis ben op mn commute), lekker gassen om van het geluid te genieten :D

Verbruik is erg plezant maar ook ik zie mijn wijzer elke 5 min bewegen, dat is toch wel erg frustrerend ;)

catch me en leon-cupra vinden dit leuk.

Deel deze pagina