JurgenM - Octavia RS 245

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Stuurder

Forumguru
Ah die heb ik. Ok dan ben ik al wat meer gerust gesteld. Dacht dat het serieus wat werk zou zijn. Dat is voor de volgende keer.
Nee joh, een klein beetje op een doek op de auto smeren (per paneel) en daarna met een schone doek uitwrijven, maar de was is als water en droogt ook niet op zodat je hem echt moet uitpoetsen.
Je kunt op bijna erotische wijze je auto zachtjes opwrijven. (toch wel wat voor jou denk ik, om zelf te doen @philippe bakker :pardon::deuk:)
 

Handige Harry

Forumguru
Hier nog de beloofde foto's.
Ja ik weet het, hij is wat vuil maar heb na het weekendje weg nog geen tijd gehad om te kuisen, woensdag wordt hij voor de eerste keer gepoetst.

Mocht ik ooit een loterij winnen dan koop ik precies dezelfde
Alleen een ander kenteken natuurlijk

Gave auto zeg, veel plezier met je voorbanden oproken als de auto ingereden is
 

Handige Harry

Forumguru
Ik zie dat het in België rond de €36.000 kost ....... Zal misschien met sommige opties ook wat duurder uitvallen.

Toch emigreren naar België?????

Ach ja kunt niet alles hebben, en dromen kan altijd
 

leon-cupra

Forumguru
Ik zie dat het in België rond de €36.000 kost ....... Zal misschien met sommige opties ook wat duurder uitvallen.

Toch emigreren naar België?????

Ach ja kunt niet alles hebben, en dromen kan altijd
een 245 met de "gangbare" opties (panodak en dergelijk) komt ook al op 42.000 euro in BE. Is ook geen "batje" (koopje) meer zoals we dat in W-VL zeggen. Zijn ook al redelijk belachelijke bedragen voor een Skoda. Natuurlijk krijg je nog steeds veel waar voor je geld maar toch ... Dergelijke bedragen zijn ook niet meer aan mij besteed(zeker met onze recente investeringen). Dus dat er maar veel 245-ers worden gekocht zodat ik later veel keuze heb :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan