JurgenM - Octavia RS 245

Status
Niet open voor verdere reacties.

vleier

Forumguru
Iedereen hier praten over de versnellingsbak aanpassingen. En dat zit ik hier. Ik bepaal het allemaal zelf jonges
 

Rosinfield

† In Memoriam
En ondertussen is @JurgenM zijn ‘mijn auto’ topic aardig om zeep geholpen :ot:

Ja, ik zie dat vaker gebeuren of zich in die richting ontwikkelen. Deze en gene zou eens wat meer in het oog moeten houden in welk topic zich men bevindt en wanneer men dit niet binnen de perken weet te houden, eigen topics starten voor het enthousiast uitwisselen van de geweldige eigen ervaringen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

B.Stuurder

Forumguru
volgens mij is tuning verboden ;)
Althans in BE, wel gek dat dergelijke bedrijven wel bakken geld legaal verdienen met iets "illegaal". :pieker:
In Nederland niet. Maar wiet telen is wel verboden en gebeurd ook op grote schaal. Zó groot, dat de overheid nu heeft besloten om dit zelf op te gaan pakken. Dan missen ze niet zoveel inkomsten.:pieker:
 

B.Stuurder

Forumguru
Ja, ik zie dat vaker gebeuren of zich in die richting ontwikkelen. Deze en gene zou eens wat meer in het oog moeten houden in welk topic zich men bevindt en wanneer men dit niet binnen de perken weet te houden, eigen topics starten voor het enthousiast uitwisselen van de geweldige eigen ervaringen ;)
Tja, er staat Octavia RS245, niet mijn Octavia RS245 :pardon:
Gelukkig heb ik nog niet meegemaakt dat mijn topic op hol sloeg de verkeerde kant op :deuk:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Nee en laten we proberen het zo te houden en elkaar scherp houden. Voor de goede orde, onder deze en gene schaar ik ook mezelf, mocht ik me ook wel eens laten meeslepen door mijn enthousiasme.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, dat snap ik hoor ;)
En niet iedereen of elke topic eigenaar zal dat storend vinden; maar laten we vooral niet schromen het kenbaar te maken wanneer dat wel het geval is.
 

Rosinfield

† In Memoriam
@leon-cupra : ik neem aan dat ik me aangesproken moet voelen. Zoals je hebt kunnen lezen, pleit ik mezelf niet vrij. En het was niet meer dan een beleefd appel. Met alle respect, dan is zo'n reactie toch wel wat kinderachtig, vind je ook niet?
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat het leuk blijft hier. Meningen mogen best keihard botsen af en toe, zoals onlangs die van ons, maar laten we ons alsjeblieft niet verlagen tot dit soort onnodige flauwigheden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan