JeSko's zoektocht naar een deftige volgende auto

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Inderdaad dat zie ik ook wel vaker staan en toeval of niet, vaker bij de wat specialere wagens :ROFLMAO:

Ohja klopt die taks komt deels terug, maar is wel een beetje dom om weer taks te betalen voor een auto die niet meer gekeurd is/word.

Chrisjemol

Forumguru
Zag vandaag jouw vrs te koop door een verkoper in rotterdam.
Zag ik op een facebook groep (vag koop & verkoop) door ene raymond pots?

Exact jouw wagen met geblurde kentekenplaten. Vroeg daar of het jouw wagen was maar ben nu geblokkeerd daar door mijn vraag…

Heb je hem al verkocht aan die gast, of verkoopt hij hem voor jou?

JeSko

Forumguru
Haha ongelooflijk @Chrisjemol ... Dat is de gast die mij aan het lijntje wilde houden, ik heb alles bijgehouden, hij noemde zichzelf eerst anders, daarna bij de naam Raymond inderdaad. Heb de auto zeker niet aan hem verkocht en hij verkoopt hem ook niet voor mij ofzo. Die gaat vast niet verwacht hebben dat de auto vrij gekend is, heb zelf geen facebook anders ging ik kijken of de auto er nog op staat.

Laatst bewerkt:

hemi24

Donateur
Ach gut, buiten een jongen die de auto graag wilt maar eerst zijn eigen wagen verkocht moet krijgen, is er weinig animo voor de wagen. Wat natuurlijk wel te verwachten is, dan gaan de plannen voor wat anders maar op de lange baan, twee auto's voor de deur dat gaat hem niet worden

Dus eigenlijk hebben jullie beide hetzelfde probleem? :arghh: ;)

Chrisjemol

Forumguru
Vond het ook heel vreemd
Echter nadat ik vroeg of het jeffrey zijn wagen was (en link van zijn topic plaatste) is de advertentie weg, en kan ik die persoon in de groep niet meer vinden. Maw ben ik geblokkeerd en kan ik hem/de advertentie niet meer melden

RR Vliet

Senior Member
Die beste man probeert hem gewoon met winst door te verkopen. Aan het lijntje houden tot hij zelf een koper heeft en dan met 500-1000 euro winst doorschuiven. Dacht waarschijnlijk dat er meer animo zou zijn. Irritant om daar je energie in te steken

SuperBeeb

Forumguru
Verkopen van goederen ( oude apparatuur etc ) via marktplaats is voor mij ook altijd een NO GO geweest!
Heb onlangs heel wat oude audio apparatuur via MP verkocht, ook defect. Verrassend wat dat nog oplevert. Dus als je nog wat over hebt... ;)
(Sorry, nu weer on-topic)

• Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan