denk dat Chris ook niet echt een goede referentie is om te staven dat "minder ook gaat". Als je dan toch over extremen spreekt, op vlak van wagens gaat hij steeds van het ene extreme naar het andere. Van een 400pk naar 200pk, van een hothatch naar een luxe cruiser, van een luxe cruiser naar terug een hothatch, van een hothach naar een power monster en nu terug naar iets 'rationeel'. Om dan te zeggen dat je het 'mindere' nooit gemist hebt ...tja, waarom verander je dan telkens zo snel en verander je telkens van criteria ... is ook omwille van een "gemis". Je mist altijd wel iets in een wagen dan. Heb dat ook steeds
Waarom trek je het nou gelijk weer in het extreme?
waarom citeer je ook altijd maar één zin terwijl die extreme uiteraard niet ging over de essentie ... (zie ook de smiley).
Het punt blijft overeind: je hoeft niet altijd maar méér te hebben om toch te genieten. Ik zou zeggen; zie het als een levensles.
Tja, volg nu al de ganse topic van het eerste bericht. Uiteraard hoeft het niet meer te zijn om toch te genieten, maar toch wordt een 4 cilinder absoluut uitgesloten. Voor minder dan een 4 cilinder wordt er niet meer gegaan. Ik heb gewoon meegegeven dat het omgekeerd terug moeilijk zal zijn. Tuurlijk gaat het altijd. Vandaag ook nog een rit van 60km met de passat gereden .. het is niet dat ik continue met stuur heb opgevreten, maar is ook mijn daily niet. Wanneer Jef een RS3 koopt, wees maar zeker (zolang het financieel lukt) je niet onmiddellijk wilt inleveren en neen, Chris is hier echt een uitzondering door het continue wisselen van wagen.
En je hoeft inderdaad niet meer te hebben om toch te genieten, maar zo ben ik zelf niet. Wie mij nu een beetje kent weet ondertussen ook wel dat ik veel meer geniet van de weg naar iets toe dan het bezit zelf ... en daar is voor mij wel 'the only way is up'. Ben je zelf zo niet, goed voor jou.