Jesko's VW GTI TCR

JeSko

Forumguru
@MarcoO2

Ja dat heb ik ook al wel gedacht, nu matcht alles heel mooi met het hoogglans zwart rondom de auto. Dat verlies je wel met zilveren wielen. Maar goed ik vind zilveren wielen de max, denk persoonlijk dat het heel mooi gaat afsteken tegen de blauw/grijze lak. Iets meer contrast ipv samenhang gaat hem denk ik goed doen.

skodamichael

Senior Member
Ik denk dat het een goede keuze is met de zilveren wielen. Wielen mogen juist wat afsteken kwa kleur vind ik persoonlijk.
Ik heb zelf een lichte kleur auto met hoogglans zwarte wielen ook omdat ze er dan beter uit komen.

skodamichael

Senior Member
Nog een tip misschien. Ik heb zelf een voor een smallere J maat gekozen en dan met een aangepaste et waarde zodat de wielen net zo ver naar buiten komen maar omdat J maat smaller is hebben de banden iets meer boddy dus zijn de velgen iets minder kwetsbaar.

hemi24

Donateur
Ik zou het zoeken de hoek van een donkere rode/ koperachtige tint; kan zo snel niet een passend plaatje vinden, maar je snapt het idee wellicht ;)

hemi24

Donateur
Zoiets ja; breekt en spreekt net iets meer dan ‘standaard’ zwart…

Beetje iets wat qua kleur het midden houdt tussen een donkere bronskleur en diep kersenrood.

JeSko

Forumguru
Oef nee geen koperkleurige accenten bij de wagen, die Cupra look gaat vreselijk vloeken met de lak vrees ik, om nog maar te zwijgen van de remklauwen.

JeSko

Forumguru
Ik blijf wel bij VAG danku, enige wat ik nog wil is die RS3 ooit en dat puur voor de sound eigenlijk, komt wel, op een dag.

Bovenaan Onderaan