Jesko's VW GTI TCR

JeSko

Forumguru
@MarcoO2

Ja dat heb ik ook al wel gedacht, nu matcht alles heel mooi met het hoogglans zwart rondom de auto. Dat verlies je wel met zilveren wielen. Maar goed ik vind zilveren wielen de max, denk persoonlijk dat het heel mooi gaat afsteken tegen de blauw/grijze lak. Iets meer contrast ipv samenhang gaat hem denk ik goed doen.

skodamichael

Senior Member
Ik denk dat het een goede keuze is met de zilveren wielen. Wielen mogen juist wat afsteken kwa kleur vind ik persoonlijk.
Ik heb zelf een lichte kleur auto met hoogglans zwarte wielen ook omdat ze er dan beter uit komen.

skodamichael

Senior Member
Nog een tip misschien. Ik heb zelf een voor een smallere J maat gekozen en dan met een aangepaste et waarde zodat de wielen net zo ver naar buiten komen maar omdat J maat smaller is hebben de banden iets meer boddy dus zijn de velgen iets minder kwetsbaar.

hemi24

Donateur
Ik zou het zoeken de hoek van een donkere rode/ koperachtige tint; kan zo snel niet een passend plaatje vinden, maar je snapt het idee wellicht ;)

hemi24

Donateur
Zoiets ja; breekt en spreekt net iets meer dan ‘standaard’ zwart…

Beetje iets wat qua kleur het midden houdt tussen een donkere bronskleur en diep kersenrood.

JeSko

Forumguru
Oef nee geen koperkleurige accenten bij de wagen, die Cupra look gaat vreselijk vloeken met de lak vrees ik, om nog maar te zwijgen van de remklauwen.

leon-cupra

Forumguru
Moest je niet weten dat het een RS3 is ... tja, dan zou ik het eigenlijk puur op uiterlijk behouden bij de TCR.
Kan je de velgen nog annuleren of passen ze ook onder de RS3 die er komt??? :D

Auto's zijn net vrouwen. De kunst is om tevreden te zijn met wat je hebt.

En de ene inruilen voor de andere doet pijn en kost bakken met geld :deuk:
Vrouwen zijn nog duurder dan auto's ... en vrouwen kunnen jou als man oplichten, een auto niet.
Vandaag een gesprek gehad met een man ... "vertrouwen is goed, maar controle is beter" zeggen ze regelmatig op de werkvloer maar dat kan bij sommige vrouwen ook wel tellen :banghead:
Man zijn zoon had toevallig ook een TCR ... "waanzinnige bom" zei hij. ;)

leon-cupra

Forumguru
Denk dat Peter Gillis zijn zoon wel met iets anders rijdt dan een TCR, maar komt idd van hem zeker, die uitspraak é … uhhh nooit naar zijn reality programma gekeken hoor … enkel naar de OF-pagina van Nicole-tje :deuk:
Na het verhaal van vandaag kan ik effectief zeggen “dat geldt ook voor (sommige) vrouwen” … blind vertrouwen blijkbaar voor niets goed

Bovenaan Onderaan