Of, en ik weet dat het tegen je principes ingaat omdat je er nu Akra onder hebt zitten, een compleet Miltek of Remus systeem eronder met kleppensysteem
Ik had bijvoorbeeld onder de Mini JCW een remus kleppensysteem incl downpipe en dat klonk erg goed met klep dicht en met klep open was het erg luid maar gaaf.
Ik heb bijv nu onder mijn wagen de standaard kats, geen middendemper en een aftermarket einddemper. Klinkt erg bruut bij gas geven maar rondtouren hoor je hem bijna niet (eigenlijk zoals
@EdK had op zijn fiets).
Het is een beetje bakken en braden, niet ieder recept werkt voor iedereen.
Maar als ik een beetje lees naar wat je wilt, iets meer geluid dan nu, dan heb je eigenlijk een paar opties.
feiten op een rijtje:
- standaard opf met standaard middendemper en Akrapovic (standaard) einddemper is te zacht
- DP met std middendemper en Akra einddemper is te luid
- je wilt meer geluid dan standaard, minder geluid dan DP met std
Mogelijke opties in mijn opinie:
- DP met std middendemper en akra houden (lekker brullen maar geen traantje laten bij ome agent

)
- OPF terug, middendemper eruit met akra. Behoorlijk luider, maar niet extreem.
- Volledig andere uitlaatsysteem vanaf turbo, volledig gecertificeerd en geen gezeur met een mooie klank.
- DP met sportkat en std uitlaatsysteem. Iets minder luid dan nu, maar zou er niet vanuit gaan.
Jouw auto jouw keuze natuurlijk maar gezien je historie met ome Agent en hoe je gevoelens erbij zijn zou ik kiezen voor optie drie. Het is de duurste optie maar wel de beste voor jouw situatie IMO. Just my 2 pennies