Status
Niet open voor verdere reacties.

Jewepe

Forumguru
@JeSko

Hele fraaie velg, alleen die koper kleur kan mij niet zo bekoren (had ik al eerder gepost). Maar aangezien jij in de poedercoat-business zit zou dat geen probleem hoeven te zijn. En natuurlijk alleen als je het met me eens bent.
 

JeSko

Forumguru
@Jewepe

Ik ga ze zo laten, ik kan ze coaten maar dan word het toch maar zwart of iets donkers, dit is eens een keer wat anders en gaat mooi afsteken tegen het wit. De GMP's ga ik wel coaten, in een glinsterend zwart, 9005 Eisenglimmer wellicht :jaja: OF, int wit :D
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Geen wit dan, de exacte kleur Moonwhite omzetten in poederlak word moeilijk denk ik, geen idee of dat überhaupt kan. Wil gewoon een kleur van het schap nemen bij ons, keuze zat.
 

JeSko

Forumguru
LED kentekenplaatverlichting gestoken tijdens de pauze op het werk, lekker zo! Zit nu wel met die foutmelding op men dash, maar ach dat fixen we ooit wel eens :D 20201119_172701.jpg

Foto doet het geen eer aan, is in het echt nog veel knapper wit.
 

Malinwa

Senior Member
@JeSko Netjes! Maakt hem toch weer dat extra tikkeltje mooier. :jaja:
Logo in Moon White en sierstukjes op de uitlaatpijpjes zouden de achterkant echt af maken. :)

o3-znk-int-s9r.jpg
 

JeSko

Forumguru
@Malinwa

Dat lijkt me wel wat ja dat logo! Valt in prijs nog goed mee ook zie ik op SuperSkoda :jaja: sierpijpjes heb ik vaak naar gekeken maar vind dat er op mijne snel goedkoop uitzien jammer genoeg :cry:
 

EdK

Forumguru
sierpijpjes heb ik vaak naar gekeken maar
Ze worden heel gauw smerig en je poetst je elke keer een versuffing er aan...
Heb ze toendertijd onder de Yeti gehad !
Staat wel beter maar ondanks dat nooit meer vanwege het vele poetsen van die krengen
 

Malinwa

Senior Member
@JeSko Ik vind ze op SuperSkoda wel enkel maar voor op de voorkant in Moon White :cry: Of wel zie ik iets over het hoofd. :fool:
En de originele sierpijpjes van Skoda vind ik er toch klassevol uitzien, maar weet nu niet of de originele passen onder een 1.6TDI. Maar jij wou zwarte pijpjes zeker? :D
 

JeSko

Forumguru
@Malinwa

Ja het hoeft allemaal niet zo op te vallen onder een 0-100 in 11 seconden auto :D liefst zou ik daar gewoon niets zien zitten haha, maar zwart is ook al goed, alé, zwarter dan ze al zijn :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan