Jesko's Octavia VRS !

Eltjo

Forumguru
Ik neem toch aan dat die ook meer dan alleen kijken en poetsen heeft gedaan met zijn vriendin.... als ze tenminste geen paard heeft te vervoeren. Waarom dus niet met de auto?

leon-cupra

Forumguru
Jef zal wss nog niet samen wonen met zijn vriendin en wonen best wel een afstandje van elkaar, dus lijkt het mij niet altijd handig dat een wagen ver weg staat om dan te zeggen voor de ruimte “beschik over een Caddy”. Dus de opmerking dat hij qua ruimte/gemak achteruit op gaat is niet zo onlogisch … maar aan de andere kant zijn we ook allemaal zo hard verwend. We willen de grootste wagen voor die 1 keer op een jaar …

Eltjo

Forumguru
Ja, dat kan ook. Mijn vrouw en ik kennen elkaar 27 jaar (waarvan 24 getrouwd) waarin zij de 6 auto's die ik bezat heeft meegemaakt.

Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Kben terug single, geen details erover, sommige zaken werken niet, volle focus op de kids en men nieuw stekje.

Anyways, de Golf was toch niks, overduidelijk van een tuner geweest, begin ik niet meer aan en het driedeurs gegeven steekt me toch wat tegen. Ben met men garagist aan het overleggen om de VRS te verkopen, dat zal ergens december worden. Daarna het even aanzien, en wie weet iets moois importeren, S3, RS3 ...? Wie weet.

JeSko

Forumguru
@RichTrip

Blijkbaar is het niet zo makkelijk om na 13 jaar echt verder te gaan, zelf blijf ik worstelen met mezelf, met men zelfbeeld men omgeving, mensen zeggen je constant dat je het goed doet en dat je sterk bent, maar zo voelt het nooit. De wissels van de kinderen blijven voor mij na één jaar nog steeds even moeilijk, krop in de keel, tranen verbijten, telkens hetzelfde gezeik, ondanks dat het goed gaat tussen mij en de moeder van de kinderen en het co ouderschap vreedzaam verloopt. Mentaal fris blijven blijkt lastig voor mij, maar we komen er wel uit, pieken en dalen inderdaad!

leon-cupra

Forumguru
Rotmomenten zoiets. Als je zo met jezelf worstelt mss eens professionele hulp zoeken? Een praten met een psycholoog kan nooit verkeerd zijn. Krijg je mss ook andere inzichten.

Zijn tuners geen autoliefhebbers? Wagen wordt dan toch meestal met de nodige zorg behandeld of was het een “tjoener” ?? Of was er teveel aan veranderd?

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Ja heb het lanf uitgesteld maar het gaat moeten, onderhuids vecht je met meer dan je zelf toegeven wilt :arghh: vroeger thuis ook niets anders meegekregen dan " komop doe is normaal, niet janken, venten zijn taai " dus dan verbijt je altijd alles maar omdat je denkt dat het zo moet. Mijn vader was al levensmoe rond zen 50ste, datzelfde pad wil ik natuurlijk niet bewandelen.

Sommige wel, hangt gewoon van het soort tuner af, de ene is precies op zen lakwerk maar jaagt uit onwetendheid telkens een koud blok af, bij andere is het weer andersom. Het is meer dat ik een maagdelijke basis wil om er 100% zelf mijn stempel op te kunnen drukken, zonder dat ik eerst fouten van een ander moet terugdraaien. Deze R had ook van die side-flaps, die boren ze vaak met zelftappers in de chassisbalken en dat gaat dan rotten, no go :(

Anna

Lid
Je hebt goed je instinct gebruikt. Wat een plaatje is die auto zeg. DSG VRS Octavia alles er op en er aan, wat wil je nog meer! Gefeliciteerd

Laatst bewerkt door een moderator:

leon-cupra

Forumguru
@leon-cupra

Ja heb het lanf uitgesteld maar het gaat moeten, onderhuids vecht je met meer dan je zelf toegeven wilt :arghh: vroeger thuis ook niets anders meegekregen dan " komop doe is normaal, niet janken, venten zijn taai " dus dan verbijt je altijd alles maar omdat je denkt dat het zo moet. Mijn vader was al levensmoe rond zen 50ste, datzelfde pad wil ik natuurlijk niet bewandelen.
Verwacht er wel geen wonderen van, het zal voornamelijk van jezelf moeten komen maar je verhaal eens kunnen doen aan iemand die neutraal is, iemand die luistert en jou raad kan geven maakt wel een verschil. Doe het wel omdat je erachter staat, niet omdat je "moet". En zet jezelf ook open voor bepaalde zaken anders kan je beter je geld aan een setje velgen spenderen ;)

Kom ook wel uit een gezin waar het was van 'doe normaal'. Is gemakkelijk om te zeggen en lost veel problemen op ... niet dus. Maja, eerlijk gezegd, op vandaag slaagt het ook wel enorm de andere kant uit. Voor het minste wordt er medische hulp gevraagd (terwijl het niet altijd nodig is). Maar psychische aandoeningen ... geef mij waar liever een gebroken been of arm :pieker:
Sommige wel, hangt gewoon van het soort tuner af, de ene is precies op zen lakwerk maar jaagt uit onwetendheid telkens een koud blok af, bij andere is het weer andersom. Het is meer dat ik een maagdelijke basis wil om er 100% zelf mijn stempel op te kunnen drukken, zonder dat ik eerst fouten van een ander moet terugdraaien. Deze R had ook van die side-flaps, die boren ze vaak met zelftappers in de chassisbalken en dat gaat dan rotten, no go :(
je had mijn broer zijn R moeten kopen hé. Puntgaaf en van een echte liefhebber :jaja:;)

leon-cupra

Forumguru
Grootste nadeel vindt ik dat de kans bestaat dat degene, die achterin zit, bij een noodsituatie mogelijk lastiger uit de auto kan komen.

Er zijn ook steeds minder 3 deurs gezins auto's.
zijn nog wel paar nadelen:
* deur is langer ... héél handig in de tegenwoordig zo smalle parkeerplaatsen.
* die rotmechanismes voor het kantelen/schuiven van de stoel.
* wachten tot je als passagier/bestuurder kan instappen (funny wanneer het stortregent)

Arjan1985

Forumguru
Heel veel sterkte voor je. En dapper dat je het met ons wilt delen. Want praten lucht hopelijk (soms) ook in zekere zin op.

Wat betreft die langere deuren. Daar zijn toch die vleugel deuren voor uitgevonden:jaja:

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan