vroeger thuis ook niets anders meegekregen dan " komop doe is normaal, niet janken, venten zijn taai " dus dan verbijt je altijd alles maar omdat je denkt dat het zo moet. Mijn vader was al levensmoe rond zen 50ste, datzelfde pad wil ik natuurlijk niet bewandelen.
en het driedeurs gegeven steekt me toch wat tegen.
Verwacht er wel geen wonderen van, het zal voornamelijk van jezelf moeten komen maar je verhaal eens kunnen doen aan iemand die neutraal is, iemand die luistert en jou raad kan geven maakt wel een verschil. Doe het wel omdat je erachter staat, niet omdat je "moet". En zet jezelf ook open voor bepaalde zaken anders kan je beter je geld aan een setje velgen spenderen@leon-cupra
Ja heb het lanf uitgesteld maar het gaat moeten, onderhuids vecht je met meer dan je zelf toegeven wiltvroeger thuis ook niets anders meegekregen dan " komop doe is normaal, niet janken, venten zijn taai " dus dan verbijt je altijd alles maar omdat je denkt dat het zo moet. Mijn vader was al levensmoe rond zen 50ste, datzelfde pad wil ik natuurlijk niet bewandelen.

je had mijn broer zijn R moeten kopen hé. Puntgaaf en van een echte liefhebberSommige wel, hangt gewoon van het soort tuner af, de ene is precies op zen lakwerk maar jaagt uit onwetendheid telkens een koud blok af, bij andere is het weer andersom. Het is meer dat ik een maagdelijke basis wil om er 100% zelf mijn stempel op te kunnen drukken, zonder dat ik eerst fouten van een ander moet terugdraaien. Deze R had ook van die side-flaps, die boren ze vaak met zelftappers in de chassisbalken en dat gaat dan rotten, no go![]()

zijn nog wel paar nadelen:Grootste nadeel vindt ik dat de kans bestaat dat degene, die achterin zit, bij een noodsituatie mogelijk lastiger uit de auto kan komen.
Er zijn ook steeds minder 3 deurs gezins auto's.