de auto hing vol geel stof uiteraard, maar dat mocht de pret niet drukken, ik zag die schitterende gekapte bomen liggen en zag een mooie kans. Bizar hoeveel meer bekijks ik er met heb sinds deze wielen eronder liggen, schoenen ( wielen ) maken dus toch de man ( auto )
zondag gaan we trouwens voor een mooie 2 liter turbodiesel Caddy shoppen, bwjr 2016, hopelijk is dat wat, met stage 1 haalt zo'n Caddy ook al 180-190 pk en 400+ nm, dus wie weet snel meer hier 

zondag gaan we trouwens voor een mooie 2 liter turbodiesel Caddy shoppe
Deze JR SL01's in zilver staan 'm gewoon perfect! Prachtige velgBizar hoeveel meer bekijks ik er met heb sinds deze wielen eronder liggen
, het is meerdere keren door meerdere personen genoemd maar wanneer ga je (eindelijk) de grille vervangen? 
gelukkig heb ikzelf een maag van steen en deert me dit niet, dochtertje is intussen weer fris gewassen en monter, de bekleding heb ik met Meguiars interior cleaner gereinigd, en een geurbom in gelegd tot morgen, maar een bezoek aan een detailer met een stoomreiniger zal wel nodig zijn vrees ik. Gelukkig lagen mijn stoffen matjes er niet in en is de VRS grotendeels van leder voorzien, dus het viel al bij al nog mee. 

ben er zelf ook enorm content mee hoe die nu staat

, zoveel tijd in andere mods en die grill ligt te verstoffen.
ik had er geen zin in vanwege het moeten loshalen van de bumper, maar men mecanicien zij dat hij zoiets in een half uurtje gefixt heeft samen met mij, dat valt mee dus