Even out of the box zoals ik
@leon-cupra cupra ook al heb geadviseerd.
Probeer je Skoda eens een jaartje te schorsen. (Zo heet dat in Nederland. Jaartje geen wegenbelasting, maar mag dan niet op de openbare weg staan). En rijd een jaartje even simpel in een goedkope auto. Fabia 1 of zo. Of een ander leuk modelletje.
De reden? Ik heb mega veel spijt dat ik toen der tijd mijn oldtimer Trabant heb verkocht.
Ik reed te weinig en zag op tegen het opknappen. En ik kreeg een boete van 700 euro voor te laat schorsen zonder verzekering (domme fout). Dat was toen de druppel om hem weg te doen.
Heb geen idee wie hem nu heeft maar zou hem graag terug kopen omdat het een bijzonder model was.
Ik weet zeker dat als je je Skoda na een jaar weer ziet en het fluwelen doek eraf haalt je gewoon verliefd bent. Geur doet ook heel veel. Meer nog dan zien. Heb mijn eerste auto vroeger thuis op blokken gezet (vraag me niet waarom) in de achtertuin. Toen ik er na een half jaar weer eens in ging zitten rook de auto hetzelfde. Een en al nostalgie bracht dat naar boven (eerste jeugd liefde haha etc).
Hè ik snap dat die regels in België heel naar zijn. Is op Nederlands kenteken zetten een mogelijkheid? Vrienden of familie in NL die kunnen helpen?
Ik heb ook wel eens mensen geholpen door zelfs mijn tweede auto uit te lenen voor een jaar aan een gezin die geen auto op zijn eigen naam mocht zetten.
Sorry voor het lange bericht.