leon-cupra
Forumguru
Denk dat carpass enkel ongevallen dienen te vermelden wanneer er keuring na ongeval vereist is (dus zoals in jouw geval). Maar gewoon een deur met een deukje zal daar niet op staan.

budget hangt wat af van de verkoop van de O3, maar aangezien ik tegenwoordig meer km's doe denk ik het even te overbruggen met een goedkope diesel/benzine, als de O3 nog 15 k opbrengt ( ze gaan hier tussen 16-19 k voor een pre facelift dsg ) kan ik zo 20 uitgeven aan een nieuwe wagen, maar als ik even wacht op de verkoop van het huis is er natuurlijk veel meer mogelijk, maar dan wil ik eventueel tot 25 k of iets hoger gaan voor een goede auto, zodat ik een heleboel geld opzij kan zetten.
Half de tijd zit ik ook alleen in de auto, zo'n sloep is dan overkill qua ruimte.
heb je een ander uitlaatsysteem zitten of heb je de eindstukken zelf aangepast?Maakt geen verschil voor de ruimte op de achterbank; enkel grotere kofferbak bij de variant.Toch klein zo'n Mk7, achterin ook erg krap heb ik gezien, dan zou de vervanger al wel zeker een R variant moeten zijn, en die vind ik lang niet zo mooi als de hatchback