Jesko's Octavia VRS !

leon-cupra

Forumguru
Tweedehands is altijd wel een gokje .. zijn ze recht , heeft de verkoper er ooit eens een borduur mee geraakt …
Schade ga je meestal maar merken wanneer je er mee rijdt.

JeSko

Forumguru
Laatste foto's met de Rotiforms en de remklauwen met vergane lak :D

20250629_162848_copy_990x1320.jpg 20250629_162825_copy_990x1320.jpg 20250629_162821_copy_990x1320.jpg

Hopelijk kan ik ook ineens de grille vervangen, nieuwe ligt klaar, maar betwijfel of ik daar nog tijd voor ga hebben. Kmstand intussen 155k al, gaat vlot zo maar ik geniet van elke gemaalde km'r :D bij 180xxx is de ketting aan de beurt, dan doe ik gelijk ketting plus waterpomp en alles erond, auto verbruikt geen druppel olie en dat met stage 2, onlangs 670 km op één tank gehaald overigens. Deze auto is het waard om lang op de weg te houden.

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Een positief ingestelde partner die zelf ook een auto op krikt, eronder gaat haar handen vuil maakt en zelfs al eens een motorswap heeft mee gedaan, dat maakt idd een Wereld van verschil ;)

@SteGo

Daar raak je me recht met in het hart :love:

Laatst bewerkt:
Over het aankopen van 2de hands velgen, je kunt ze ook laten controleren op rechtheid bij een velgenrichter (of hoe je dat ook noemt) en als ze krom zijn kun je ze gelijk laten richten. (als het je waard is)

JeSko

Forumguru
@Verplicht

Klopt, ik verwacht wel dat deze goed zijn maar die mogelijkheid is er altijd moesten ze toch krom blijken te zijn. Met deze set kan ik dan echter gewoon terug en ze één nieuw wiel laten bestellen, aangezien het een officiële shop is en ik alles op factuur heb. Heb in mijn leven altijd al tweedehands wielen gekocht, en altijd goed gegaan ( klop ik effe af :D )

Bovenaan Onderaan