Jesko's Octavia VRS !

JeSko

Forumguru
Dankje Tim maar ik kan zo'n wagen atm niet betalen. Maar apprecieer het! En je hebt gelijk, had hem gewoon moeten laten afschrijven.

Chrisjemol

Forumguru
Krijg ook beetje het gevoel dat elke wagen niet goed genoeg is.
En gezien je zo content bent met de mazda misschien accepteren dat dat je droomwagen moet zijn.
Dan koop je er een goedkoop simpel wagentje bij en rij je met de mazda als het emotie moet zijn

1983jeroen

Forumguru
Echt bizar dat wij kort na elkaar schade hadden en allebei nog zoveel gezeik hebben naderhand dat we beiden overwegen de auto maar weg te doen.

Succes met de afweging!

JeSko

Forumguru
@1983jeroen

Ja klopt, onze verhalen ontlopen elkaar niets. Zonde eraan is dat je er zoveel onnodige energie in moet stoppen, ik dacht eindelijk wat rust te vinden toen ik de auto terug had maar neen, kon ik de tijd maar terugdraaien :)

Jij ook succes!

1983jeroen

Forumguru
Ik ben er ook letterlijk echt moe van. Daarom wil ik het ook afsluiten. Desnoods kost het dus duizenden euro's om iets anders te kopen.

JeSko

Forumguru
Ben met Remus in contact, ze mailde me de standaard trouble shooter door zoals verwacht, deze heb ik uiteraard al doorlopen. Volgens hen is er nog één ding wat ik kan doen, dat ga ik straks na mijn ochtendshift uitproberen. Maar dat de module geen waarschuwingslampjes vertoont is zorgwekkend. Ik heb gevraagd of het mogelijk is de module apart te bestellen, aangezien ze op hun site enkel de module set zelf aanbieden, aan 700 euro :oops: en wacht nog op antwoord.

Okki

Forumguru
en voelde ik gewoon even geen enkele connectie met de auto
@JeSko ik begrijp je maar al te goed.

Toen ik de Arona kocht (na een lange proefrit) dacht ik na levering ineens, wat maken de banden een lawaai. Heb er nachten van wakker gelegen.
Dacht ook, als ik m'n oude wagen kon terugkopen doe ik het.

Ander velgen en banden...en na maanden weer tevreden. Zei een paar weken geleden nog tegen m'n vrouw "hij rijdt zo lekker"

Nu ander banden en ik zit weer in de stress. De wagen hobbelt. Zijn het de banden, of is het iets anders? Afgelopen weekend naar Limburg geweest....alleen maar daarop zitten focussen. Geen enkele lol in het rijden gehad.

Het zit bij mij voor 99% tussen de oren. Maar ik herken jou beeld.
Komt goed schatje, zou mijn vrouw zeggen.

Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Morgen neem ik contact op met een verdeler en installateur van Remus uitlaten, als hij me niet kan helpen moet ik deze hele set kopen enkel en alleen voor die stomme module ( grijs rood bakje ) . Remus zelf is ook niet echt behulpzaam " wij hebben zo'n module nooit stuk gehad " ja oké maar mijne doet verdacht weinig? En dan sturen ze nogmaals de tutorial door die ik al meermaals heb doorlopen. Ik zit echt niet te wachten om nu nog eens zoveel geld te spenderen aan zoiets onnozel, wetende dat ik nog geld ga moeten uitgeven om andere zaken aan te pakken, dan gaat hij maar even aan de kant haal er tg geen plezier meer uit.

Screenshot_20241210_184011_Samsung Internet.jpg

Fmoon

Forumguru
Nergens een knappe kop in de kennissenkring die dat kastje kan reviseren? Achterlijke service van Remus inderdaad, zou je mij je contactpersoon wellicht via PB eens willen doorgeven?

Arjan1985

Forumguru
ik zou schrijven:
“ dat je het door een elektricien hebt laten doormeten (en daar al kosten voor hebt laten maken, verzin een bedrag zegende 100 euro) en dat zijn conclusie is dat het kastje 100% stuk is.
Er komt stroom binnen maar geen lampjes branden. 1 + 1 = 2
Graag asap passende oplossing, auto binnenkort voor keuring en valt of staat met werkende Remus uitlaat”

Daarnaast zou ik nog een Nederlandse dealer zoeken en proberen of het kastje los verkrijgbaar is.

leon-cupra

Forumguru
is waarschijnlijk al lang geen garantie meer op dat kastje dus logisch dat je als klant zijnde gewoon betaalt. Dat ze het niet apart verkopen, ook ergens logisch. De kans dat een klant toevallig een ander onderdeel nodig heeft, is zeer klein. Kan je zeggen, 'dode' stock in een bedrijf kost héééél veel. Op mijn vorig werk deden ze daar een stuk gemakkelijker in maar op den duur van het 1miljoen aan stock, was er 300.000€ 'dode' stock (deden elk jaar stocktelling). Is dus geld dat je als onderneming nooit meer ziet.

Is het klantvriendelijk van Remus? Neen.

EdK

Forumguru
Volgens mij heb ik op website zien staan 2 jaar garantie en 1 jaar coulance
Maar goed weet niet hoe lang die lawaaipijp er al onder zit ??

Bovenaan Onderaan