@Tuner111
Nee niemand, enkel mijne heeft er ( na het ongeluk? ) last van.
Vandaag met men maat, die goed is in elektrische werken, de bekabeling van de sound controller van Remus hersteld, de kabelbreuk is netjes gemaakt en beter dan OEM, onbegrijpelijk dat Remus zo'n zwakke bekabeling gebruikt op zo'n duur systeem.
Anyways, de module krijgt en geeft stroom, maar wilt gewoon geen teken van leven geven, geen enkel controlelampje brand, ondanks dat alle kabels stroom leveren aan de module en de module zelf ook onder spanning komt. Heb zowel Remus als de vorige eigenaar gecontacteerd in de hoop dat zij me kunnen helpen, 24 december moet hij naar de keuring geweest zijn, wat met de kleppen open zowiezo niet mag, dus heb je nog een deadline. Ik kan morgen nog één ding proberen, en dat is het hele systeem afkoppelen via de sound control module en de obd poort zelf, en hopen dat deze zich reset, maar dat gaat wellicht de oplossing niet zijn aangezien nergens vermeld word dat de module geen teken van leven geeft.
ik ben het onderhande wel zat met de auto, het is echt het één na het andere, het vertrouwen in de auto is compleet weg en ik beleef er gewoon geen plezier meer aan

wellicht was het een goede auto, maar daar rest na januari nog weinig van, de bedoeling was een betrouwbare comfortabele auto die me ook kon beroeren, maar ik zat daarstraks in de auto onderweg naar huis en voor het eerst in één jaar dacht ik, dit is niet mijn droomauto, en voelde ik gewoon even geen enkele connectie met de auto maar eerder de aandrang hem gewoon tegen een boom te parkeren. Als ik nu ergens zou kunnen tekenen om er gewoon vanaf te zijn aan een ietwat marktconforme prijs, twijfel ik niet. Zonde allemaal weer.