Canon-Eye
Forumguru
Beter van niet. Betalende klanten zouden geen kans krijgen om ertussen te komen...ik kan al beter zelf een carwash beginnen

Beter van niet. Betalende klanten zouden geen kans krijgen om ertussen te komen...ik kan al beter zelf een carwash beginnen

Goed idee…voor de looks dan want dacht juist dat je het had weggelaten vanwege de temperatuur.denk eraan een tsi afdekkap te kopen en deze ook oranje te spuiten, puur om te "showen" op meetings.
van 355 naar 60 paardjes is toch wel aanpassen
, anticiperen en dubbel anticiperen, steeds zo veel mogelijk rechts blijven, je kan met zo'n auto'tje nog net (niet) mee, maar het is behelpen, het is kort gezegd gewoon compleet anders rijden en jezelf op een andere manier laten "gelden" op de openbare weg.
ik moest wel op de ringweg effe de handrem bij op trekken of ik had de C3 onder een hard remmende trailer geparkeerd, toch wraakroepend als je dan met een veilig aangepaste wagen voor de minste of geringste scheet geflikt word.
de praktische kant is ook iets wat ik erg apprecieer, kan er eigenlijk alles met doen, met laden, maar ook zit ik als gegoten in de auto, dit zijn de beste stoelen die ik al gehad heb, ook de ergonomie rondom me ja die klopt gewoon! Alles binnen handbereik geen irritante veiligheidssystemen of bemoeienisen, echt zoals ik de Skoda's ken die ik gereden heb (S2/03) gewoon ben. Daarbinnen is het echt mijn wereldje, en het klopt daar gewoon. Ook altijd lekker dat ik de auto super mak kan rijden, je hoeft er natuurlijk niet met te knallen, hij leent zich prima tot dagdagelijks sloom verkeer. Comfort is dikke prima, de stoelen dragen daar aan bij, maar ook de zitpositie en natuurlijk, de DSG, mijn eerste DSG en hij bevalt mij enorm! Voor een 10 jaar oude bak schakelt hij echt zuiver, zeker na de DSG olie wissel laatst, geen hick-ups of rare momentjes, in de stad rijd ik hem wel in manuele stand, ik wil onnodig schakelen vermijden en dat gaat prima met de manuele stand en de flippers aan het stuur. Hij schakelt zuiver en vlot van 1 door tot en met 6, en terug ook, afremmen op de bak gaat ook goed en zonder horten of stoten. Blij mee!
o.a., het linker knipperlicht dat onterecht aangeeft dat het stuk is, dat doet hij elke 2 maandjes uit het niets, en altijd na lange ritten, als de spanning daarna compleet van de auto af is blijft de melding ook gewoon weer weg voor een lange tijd. Bizar! De kofferklep, deze werkt soms wel soms niet goed, truuk is om hem niet volledig tot boven open te laten gaan, nu doe ik hem dus altijd open met de AB, en laat ik hem met de AB voor het hoogste punt stoppen, dan doet hij het altijd, anders bereikt hij zijn sluitpunt niet. De dashcam, die heb ik compleet moeten uitschakelen want dit was de boosdoener die de batterij leeg trok, niet zo erg want ik heb het niet echt nodig, maar toch zonde, de linkerspiegel wilt niet ontwasemen, deze moet ik dus telkens ik vertrek manueel afvegen. Dit zijn niet toevallig allemaal issues die zich aan de linkerzijde situeren, daar waar hij de klap gehad heeft, en dat geeft me wel hartzeer, het was zo'n goede auto maar zoals altijd zijn de sporen na schade overduidelijk aanwezig, men krijgt dat nooit terug 100%. Mijn garagist gaat dit alles in 2025 bekijken en aanpakken. Ik merk ook dat ik niet 100% vertrouwen heb in de auto, ik houd van de auto, maar even zeker zoals van mijn Superb ben ik er niet van, en dat komt mede door het ongeval. 

Zoooooo herkenbaar. Ik heb dit ook enorm. Mijn 'eerste grote auto crush', mijn Superb 2 combi, was ook zo een gevalletje. Langste mee gereden van al mijn wagens, fantastische bak .... tot dat 1 ongeval. Een fractie van jouw ongeval, maar toch. Hersteld maar het gevoel was nooit meer 100%. Krakje hier, krakje daar en het begint te werken in het kopje "zou dat nog zijn van het ongeval?? of niet?? of wel ??"Ik merk ook dat ik niet 100% vertrouwen heb in de auto, ik houd van de auto, maar even zeker zoals van mijn Superb ben ik er niet van, en dat komt mede door het ongeval.
We gaan collin zijn topic niet kapen@leon-cupra
Te snel, ga echt nog jaren proberen genieten van mijn huidig beest, mis er ook niks aan, maar toekomstgericht wil ik wel een 4x4, ook omdat je in BE toch nergens erg hard kan, 0-100 is belangrijker dan 100-200. Dus S3 4x4 280, Golf R Variant, Cupra R station, en dan richting of meer dan 400 pk proberen halen![]()
Ja inderdaad want dit lijkt werkelijk nergens op. Zelden zo’n vuilniswagen gezien. Onze 20 jarige Espace ziet er na een goede vakantie naar het buitenland met 5 kinderen er nog beter uitWeer netjes! Binnenkort toch eens laten detailen aan de binnenkant,

dat scherm boeit mij eigenlijk niets, dat staat continu op bt muziek, word gewoon amper tot niet gebruikt dus het stoort mij ook niet dat het de kleinste versie is die het minste kan. Heb ooit liggen klooien met andere mmi systemen en het was ook altijd wel wat, originele zijn te duur voor wat ze maar meer bieden, en aftermarket is ofwel slecht, ofwel goed maar nog veel duurder. Waze doe ik via de gsm, voor het overige ben ik altijd enkel en alleen met autorijden bezig dus ik heb al die extra's, zoals een breedbeeld tv in de middenconsole, niet nodig

Ik zou oprecht wel eens met jou willen meerijden om dit te ervaren. Als ik die eerste zin lees krijg ik altijd spontaan dergelijke gevoelens:@leon-cupra
Van gripproblemen heb ik relatief weinig last, al weet je natuurlijk dat hij bij nat weer op de voorwielen enorm kan spinnen, dan ga je ook van link
naar rechts met de neus, maar dat is enkel bij gas plat en niet als je even wat harder duwt. Dus dat valt best mee,

Dan is de M2 een perfecte wagen voor jou ... maar die gaat jou wel niet verwittigennoem me gek maar dat stukje waarin de auto mij echt lijkt te willen kapotmaken vind ik net geweldig, echt een wagen die je even kan verwittigen van ; daag me niet te hard uit, of het zal je spijten![]()

boys will never grew up. Je wilt jezelf dat maar gewoon doen gelovenvandaar ook dat de 4x4 pas voor wat later is, als ik weer wat meer matuur ben, ofzoiets![]()

qua baantjes doe ik ze ook allemaal hoor, autosnelweg tot boerenbaantjes, genoeg daarvan in de kempen hier, maar ik rijd ze liever met de Mazda, die knalt daar echt door zonder ook maar enige twijfel of angst, de VRS wilt me daar soms wel eens van kant maken, maar niks wat ik niet aankan hahaha 
tja, je gaat ergens wel een punt hebben uiteraard, maar toch ... vind het na al die jaren dergelijke verhalen nog steeds moeilijk te geloven (weet het , die vRS heeft mij een eeuwig trauma gegevensIk denk niet dat jij een slechte VRS had, maar een gewone stage 1 vs een verregaande stage 2, aangepast en gefinetuned door Ilias Bakar himself, met een aangepast onderstel en veerpootbrug en dergelijke, kan je eigenlijk niet vergelijken. Niet om rot te doen!
)heb de PS4S ook gehad op de vRS. Was toen net uit, die band. Verschrikkelijk goede grip. 5.000km ging het goed maar daarna voelde je dat de banden weg aan het gaan waren en na 10.000km (op het moment dat ik hem weg deed) waren ze op.Als nu mijn bandjes nog eens op op zijn, ga ik voor de PS4's, gaat ie nog beter van knallen![]()
blijven dromen maar ze ook proberen te realiserenJa een M2 is een droom van een wagen! Maar ver buiten bereik en ben eigenlijk ook geen BMW man ondanks dat ik een poos een F11 wou hebben, ik trek meer naar de VAG groep of een oude Japanner met 300-400 pk op de achterwielen, zoiets als een aangepaste Silvia.
Tot voor een jaar geleden was er voor mij ook veel niet haalbaar.
Precies dit poogde ik te zeggen. Het moet wel heel erg professioneel gebeuren gezien de inspanningen van @JeSko. Ik geniet er wel van en geeft ook wel een boost om het zelf ook goed te doen.Als je het interieur terug in nieuwstaat wilt snap ik Jefrey zijn beweegreden om hem door een detailer te laten kuisen. Maar dan moet het wel héél grondig gebeuren