Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vind het wel mooie aanpassing maar niet in combinatie met die andere zwarte lip die je er nu al onder hebt. Combinatie van de twee lijkt mij niet zo mooi.
De aanpassing zoals op die grijze geeft naar mijn mening een iets modernere look (if you know what I mean…).
Ja idd @Herperduin ! Begrijp je zeker, datgene wat Hemi al aandroeg is mss een betere optie, en iig origineler, dan krijg je zowat het doorlopende effect dat deze Transporter heeft. Vind ik wel knap
Bij de vRS vind ik nog steeds : KISS
Zet die clean ... dan is het design het sterkste. Volledig terug in het wit, paar zwarte accenten (de lip, spiegels, dikke diffusor) en that's it.
Ik sluit me aan bij @Canon-Eye; ik vind 't er niet mooier op worden, maar wel bijzonderder. Dus als je 't leuk vind, doen! En ik vind de stukjes tussen koplamp en grille juist mooi structuur geven, door de manier waarop het licht over de vouw heen valt. Als je die zwart maakt wordt 't net een Opel Vizor
Ja was ik van plan @Kanerr maar dan zit ik nog met die zwarte hoodvents, die gaan echt te erg opvallen dan. Krijg ook altijd positieve reacties op de motorkap, alleen hier niet
Geen idee of het überhaupt kan, maar is het geen optie om een deel van de wrap te verwijderen? Zou het dan tot aan de eerste vouw in de motorkap doen vanaf de zijkant gezien. Dus het middenstuk behouden.
Nu lijkt het net alsof er een motorkap van een verkeerde kleur donor auto op gezet is...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.