Jeroen's Superb - Geen verdere updates

Yeah ik zou ook dolgraag even een uurtje of wat met wat mensen van hier samenkomen. Geloof dat men hier hele hoge verwachtingen heeft bij een Meet ofzo. Maar ik rij af en toe even naar groningen als er wat jongens hun tuning showen! Zoiets zou ik ook wel ok vinden met alle Skodas van hier! :)

leon-cupra

Forumguru
en hij moet nog iets lager maar hoe ben ik nog niet over uit! :) Op veel meets hier in de buurt zeggen ze allemaal air! Maar dat vind ik zonde van mijn DCC.
KW (en wss andere merken ook) heeft een schroefset voor DCC. Behoud je alle eigenschappen van jouw DCC alleen ligt de wagen dan iets dichter bij moeder aarde.;)
Mijn broer heeft zo een setje op zijn Golf 7R variant. Enorm tevreden van en zijn Golf ligt quasi plat op de grond. @Tuner111 heeft ook dergelijk setje op zijn “Red Baron”. Kan jou ongetwijfeld meer ervaringen meedelen.
Ik weet wel dat zo een setje vrij prijzig is, maar dat is airride ook.

Linkje naar de site van KW:
http://kw-suspensions.be/kw-ddc-ecu-schroefkits/

Ook netjes zo. Ik twijfel ik zou de sportline badge in het zwart ofzo willen hebben maar nog niet kunnen vinden. Ik ben ook zo iemand die een r line of vrs embleem mooi vindt staan maar goed heb een 1.8 tsi dan krijg je niks in de grill helaas dus ben beetje aan het zoeken of ik iets custom doe als het maar geen afbreuk doet.

Yeah opzich vind ik het wel prima. Tenzij je geen R of VRS hebt ;) Want ik vind nepbadges wel een beetje jammer! Maar ik trek van veel van mijn autos de badges af. Hier zit alleen voor en achter nog een skoda logo. En het interieur komt nog wel aan de beurt! Ik heb al wat plannen! ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

JPs_OC2

Forumguru
Diffuser is binnen. Nu nog even beunen om hem eronder te krijgen.

Lekker zelf fröbelen, mooi! :D Maatwerk a la Boomboom ;)

Ruimte voor de trekhaak al afgetekend. Ga je het uitgezaagde deel, vanaf nu gedoopt het trekhaakklepje, aanpassen zodat het er weer in past als de trekhaak eraf is?

@JPs_OC2 Dit kwam gelukkig van Rieger af al zo! Ik moet alleen de ruimte voor de uitlaten een beetje vergroten! Voor dat klepje wil ik inderdaad iets anders verzinnen want hij moet nu moet wat schroeven dicht. Weet niet of ik daar zo happy mee ben :)

Kwam zo van de vorige eigenaar. En ik weet niet of alle wraps blijven ;) Zeker die op de voorkant gaat er af! Zijkant weet ik nog niet. Vind het niet heel gek.

JPs_OC2

Forumguru
Ah, duidelijk. Rieger is een van de weinige die inderdaad ook mooie oplossingen voor afneembare trekhaken heeft.

Qua schroeven > Quick release fasteners? Voor de diffuser die ik binnenkort wil plaatsen heb ik er een aantal besteld.
upload_2021-8-4_17-29-18.png
Misschien een beetje overkill maar wel stevig en gemakkelijk.

Geen slecht idee! Ik zat zelf meer te denken aan een simpel tabje wat je kunt draaien ofzo. Weegt namelijk helemaal niets. Misschien blijft de oplossing zoals hij nu is ook wel want zo vaak gebruik ik de trekhaak niet :)

Bovenaan Onderaan