Jeroen's Superb - Geen verdere updates

Dikke bak Jeroen, wat wordt het volgende? :D
Hopelijk volgende week een diffuser voor achterop binnen! En 20 Aug komt hij onder de polish! ;) Daarna moet ik nog even bedenken. Maar een big brake kit zou wel fijn zijn en hij moet nog iets lager maar hoe ben ik nog niet over uit! :) Op veel meets hier in de buurt zeggen ze allemaal air! Maar dat vind ik zonde van mijn DCC.
 

JeSko

Forumguru
Betreffende mods, ik heb weet van een Tsjech ( dacht dat het een Tsjech was ) die Porsche Cayenne stoelen in zijn S2 had gemonteerd, met werkende functies zoals massage, ventilatie etc etc. Die S2 heeft hij niet meer, lag ook op AP schroefset, en zijn auto was mega clean. Qua Superb mods zijn de Tsjechen echt bazen, niet normaal wat die aan hun Superbs doen, het is ook enkel daar en in Roemenië dat de Superb zo gekoesterd word als show wagen.

Deze. Enjoy, video 2 laat de Porsche stoelen mooi zien, werkelijk schitterend!


 

Kanerr

Forumguru
Yes! Of een setje van een lambo? ;)

Nja, weet niet welke je dan van een Lambo wilt maar dat is dan weer 1 op 1 met een Audi R8 :D

"Goedkoopste" manier is: remklauwen van een Porsche Cayenne (kies zelf uit welke je wilt maar ik zocht naar een set van een GTS, vind die echt mooi), adapters van Epytec, remschijven van een Merc (370mm) en je bent klaar :cheers:
 
@JeSko Ik volg er een paar op IG. Voor motivatie en inspiratie! ;)

@Kanerr Yeah wat het precies gaat worden ben ik nog niet over uit. Ik geloof dat 380mm ook past en daar zijn wel wat opties voor. Op racingline bieden ze ook wel een paar setjes aan. 6 pots met 350 of 380mm. Is zo goed als plug en play.
 

JeSko

Forumguru
Ja ik volg ze op YouTube, onder andere de SSC club, Skoda SuperB club, denk wel de grootste Superb club van de wereld. Schitterend om zien dat die gasten soms met 200+ auto's samenkomen.
 
Bovenaan Onderaan